Virus via de msn

Discussie in 'De lounge' gestart door Danjo, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben het helemaal met je eens! Niks meer geklooi met die dure virusscanners en automatische updates. Verreweg de beste... hier nooit problemen.

Groetjes,
    Josien

2. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb hem ook al gehad. Gewoon even systeemherstel doen...dan ben je er direct vanaf. En msn niet meer openen voor je het virus eraf hebt, anders stuurt hij hem door naar je hele adressenbestand.....dat weet ik dus uit ervaring :oops:

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nog niet gehad

4. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Mijn pc'tje was ook de dupe van dat virus,hij werd naar mij verzonden door een vriendin,en ik was niet thuis(dus niet achter de pc)maar m'n vriend zat achter zijn pc,die staat een meter bij de mijne vandaan dus die opende de link :confused: ,tsja en toen was het hek van de dam,het werd automatisch naar iedereen in mijn lijst verstuurd,iedereen in rep en roer...
    En toen begonnen de klachten,mijn internet opende opeens zomaar lege pagina's,die ik niet meer gesloten kreeg,en als klap op de vuurpijl werd mijn hele pc traag vorige week,en had ik vastloper na vastloper.
    Dus mijn vriend(heel handig met pc's)heeft vorige week alles er af gehaald,en weer opnieuw geïnstalleerd!

Deel Deze Pagina