Wie herkent dit.. wakker worden bij alles

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vlindertje2013, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

Oct 21, 2013
    120
    0
    0
    Ik ben nu op dit moment 25 weken zwanger, en de laatste weken schijn ik echt van alles wakker te worden. Het maakt niet uit hoe laat ik ben gaan slapen, als mijn vriend naar zijn werk gaat, gaat computeren en of alleen maar naar de wc gaat.. ik ben wakker. Nu ook weer, gevolg ik zit al vroeg op het forum en voel me toch wel slaperig/suf. Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben. Voorheen kon je een bom laten af gaan, ik werd van helemaal niks wakker ;)

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Dat heb ik ook inderdaad, je slaapt gewoon wat lichter. Maar misschien dat oordopjes kunnen helpen?

3. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hier precies hetzelfde.. sliep altijd overal doorheen en sinds de zwangerschap slaap ik veeel minder vast en de welbekende plaspauzes om de 2/3 uur horen er ook bij helaas :p

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Herkenbaar.... Hier ook al heel veel last van. Overal wordt ik van wakker. :)

5. Babbona

Babbona Actief lid

Mar 20, 2013
    488
    0
    16
    Jupe, me 2! Ik heb ook al oordopjes in, heb zelfs het gevoel dat alleen het horen van ML ademenen me al wakker maakt haha.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Heel erg herkenbaar!!! Ik slaap al een paar weken voor geen meter. Ik heb donkere kringen onder m'n ogen ervan gekregen. Maar ik moet er ook 5 á 6x per nacht eruit om te plassen dus dat helpt natuurlijk ook niet. Gelukkig nog een paar weekjes, maar ja dan hebben we eeen klein hummeltje die 's nachts zal gaan huilen.

7. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    aangenaam!!!

8. Memorylane

Memorylane Actief lid

Sep 27, 2013
    328
    0
    16
    Hier hetzelfde! In slapen gaat ook heel moeilijk

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Yep! Ook hier! Komt door de hormonen. Word gezegd dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op wat komen gaat. Ik heb zo iets van, m'n lichaam heeft de slaap nu heel hard nodig hahahaha! Merk dat bij mij oordopjes ook goed helpen. Slaap daardoor een stuk dieper dan zonder. Verder, is er niet zo veel aan te doen. Neem zoveel mogelijk hè rust op de momenten dat het kan en zeker straks in je verlof, lekker in de middag een tukkie doen.

10. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Bleh, herkenbaar.
    Elk uur á anderhalf uur wakker worden om te plassen, te verliggen, een piepje, een kraakje of gewoon uit het niets.. :/

11. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

Oct 21, 2013
    120
    0
    0
    Oh jee ik zit er gewoon om te lachen.. het is schijnbaar toch iets wat veel voor komt.

justxme - Zooooooo verschrikkelijk herkenbaar!!! Alleen dat draaien dan niet want dat is onmogelijk nog voor me met een gebroken rib. Maar de rest.. pffff ha ha

12. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    helaas ik herken het.

het komt idd door de hormonen je lichaam veranderd. omdat er straks een baby is moet je wel wakker worden als je kindje huilt.

vandaar dat je lichaam daar nu al mee bezig is.

bij de eerste werd ik er helemaal gestoord van ik werd van elk zuchtje wakker. en heb toen ook oordopjes gehaald.
    afgesproken met mn man dat als ik niet wakker werd van mn wekker dat hij me dan wakker zou maken.

en at werkte perfect!! sliep voor het eerst weer nachten door. werd ook niet meteen wakker als ik naar het toilet moest.

bij de tweede had ik er weer last van. alleen toen had ik er al 1 dus durfde niet zo goed oordopjes in te doen.

heb toen 1 oordopje ingedaan en mn lege oor op het kussen gelegd.
    werkte prima.

nu heb ik er wel last van maar niet heel erg. ik val ook heel snel weer in slaap gelukkig.

Share This Page