Baby ligt al weken met haar hoofd naar beneden maar kan nog draaien. Dus ene keer rug naar links en dan naar rechts. Ze draait dus om haar as. Vandaag al 8x van positie gewisseld. Maar AU!!! Het doet zo n pijn in mijn onderbuik. Het zijn echt geen weeën maar echt de pijn is gekoppeld aan haar gewiebel met haar hoofd. Ik vind t verrassend veel pijn doen..... Herkent iemand dit Vd laatste weken?
Ja heel herkenbaar helaas! Ik ben nu 37 weken en heb hier ook al vier weken flink last van. De baby ligt helemaal ingedaald met het hoofdje, maar de rug en schouders draaien steeds. Als de schouders dwars liggen doet het ongelooflijk pijn in mijn buik (onderbuik en bij schaambot) en onderrug. Ik lig dan eigenlijk de hele dag op de bank met een kruik en veel paracetamol. Bukken lukt dan ook helemaal niet. Zodra de baby zijn hoofdje beweegt vlieg ik tegen t plafond van de pijn. Bot op bot pijn volgens de gyn, niks aan te doen. Als de baby weer draait of veel slaapt heb ik af en toe een goede dag en kan ik iets doen in huis. Vandaag is weer een #@*!*dag, bankhangen dus...
O hier gelukkig niet plat moeten. Maar idd als ze gedraaid ligt kan ik mijn kont nog maar amper afvegen of schoenen aantrekken. Dat valt natuurlkkk sowieso niet mee maar als ik dan door duw lig ik idd bijna dubbel Ik krijg haar vaak weer in een comfortabele positie door in kruiphouding mijn rug wat hol en bol te maken. En mijn buik wat uit te hangen. Wie weet helpt dit bij jou ook wat. Maar de draai zelf is niet te doen idd. Hopelijk jij snel weer een normalere dag