miskraam gehad maar test nog enorm knallend

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Maia, Mar 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

#1 Maia, Mar 4, 2011
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2011
    hoi,

vandaag 3 weken geleden begon ik bloedverlies te krijgen. Dit zette maandag 14 feb goed door en dinsdag heb ik een echo gehad. Toen was er alleen een lege vruchtzak te zien.

Het vloeien is doorgegaan tot afgelopen maandag (28 feb, de laatste dagen bruinverlies) en sindsdien gestopt.

Maar ik heb nog enorm veel zwangerschapskwaaltjes, ben nog erg misselijk elke dag.

Nu heb ik gisteren een testje gedaan (had er nog een liggen) voor mezelf om te kijken of die misschien al wat lichter zou worden. Maar niet dus (zal de foto bijvoegen).

Kan het zijn dat de echoscopiste iets over het hoofd gezien heeft (en ik dus nog zwanger ben toch) of dat er nog wat is achtergebleven? Het vruchtzakje ben ik volgens mij wel verloren, ik had woensdag de 16e een flinke 'klont' wat geen bloed alleen was. Dus ik snap het niet helemaal meer? kunnen jullie mij tips geven? Ik weet niet precies hoe het allemaal in z'n werk hoort te gaan. En als er iets is achtergebleven, moet ik dan gecuretteerd worden of zijn er nog andere opties?

o ja ik heb aanstaande donderdag 10 maart mijn controle echo dus die wacht ik wel af maar maak me toch stiekem wel een beetje druk alvast.
    bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Maia.

Als er nog rest weefsel van je zwangerschap zit kun je nog steeds een positieve test hebben.
    Dus het is echt even de echo van 10 maart afwachten.
    Zit er nog rest weefsel kun je afwachten totdat het vanzelf verdwijnt uit je lichaam. Of inderdaad en curettage.

Groetjes Ineke.

Share This Page