Ik mag mijn abo verlengen. Maar ik wil geen 60 of 70 euro per maand kwijt zijn. Het liefst bij kpn. Bevalt goed en zit er al jaren. Als ik daar zoek kom ik pp het abonnement van 30 euro per mand. 5 gb en onbeperkt bellen en sms. Daar moet dus een telefoon bij. De nieuwste iPhone vind ik belachelijk in prijs. En zo ook een aantal "mindere" Ik zag de iPhone se. Is dat een goede?? Of beter voor de 6s kiezen? Wat is het verschil tussen de se 6 en 6s? Bijbetalen is geen punt. Zolang dat niet ook 700 euro is ofzo. Max 300 Bijbetalen kan prima. Thanks!!
De 5 SE staat gelijk aan de 6/6s maar dan met het normale handzame formaat van de 5 Ik heb even snel gekeken bij KPN en gemiddeld betaal je 40 Pm... 30 abbo en 10 voor telefoon EN 400 bij betalen (6s 64 gb)
De 7plus is super echt weer een verbetering t.o.v. de 6s, maar die laatste is ook nog een hele goede telefoon.
Ik heb de SE. Bevalt me prima. Is vergelijkbaar met de 6s qua specificaties maar die is me te groot. Wil m'n telefoon graag met 1 hand bedienen vandaar de keuze voor deze. Plus batterij die het lekker lang volhoudt. Hier heb je een handig artikel om te vergelijken. Zo verschillen de iPhone SE en iPhone 6s van elkaar
Het war goed! Dat was idd een storend puntje dat ik ze 6 zo groot vond.. Ja zag het ook idd.. En als ik kies voor 17 per maand nog iets van 140. Denk dat dit m dan maar word haha
T zal best een goede telefoon zijn. Maar ik betaal dat soort bedragen niet voor een telefoon. Dus die gaat 'm helaas niet worden.
Whoehoeee wat fijn! Net als ik hierboven zei. De 6s vond ik zo groot toen ik hem laatst zag. Dit is ideaal. Keuze gemaakt 😊😊
Ik heb toevallig mijn abonnement vorige week verlengd. Zit ook bij kpn en heb nu een iphone 5c. Ik wilde juist een maatje groter dus ben voor de 6s gegaan. Vind het wel erg slecht dat alle abonnementen flink duurder zijn geworden. Ik betaal nu 35 euro pm. Vind ik een mooi bedrag, maar moet nu 60 euro gaan betalen. Je wordt min of meer gewongen om het abonnement van hierboven te nemen. Ik wilde geen 1 gb internet, net te weinig, dus nu moet ik perse naar 5 gb. Weer veel te veel. Ook onbeperkt bellen, heb ik al helemaal niet nodig! Toch maar gedaan....tsjah. Telefoon zou deze week binnen komen. Nu al 2 mailtjes gehad dat hij tijdelijk niet leverbaar is. Niet eens een datum bekend! Pfffffff
Je kunt je toestel ook ergens anders halen hoor. En d'r zit nog wel wat tussen die 35 of 60. Alleen het ligt puur aan welke telefoon je neemt. Daar zit het verschil. Ik ben het volledig met je eens dat die bedragen bizar zijn. Maar helaas is dat nu eenmaal zo 5gb gaat hier wel goed gebruikt worden. Heb net 3 en daar ben ik al vrij vlot doorheen. Vooral omdat onze WiFi thuis gewoon niet werkt. Bellen doe ik ook nog wel aardig. Dus voor mij kan die 30 euro wel uit voor m'n abonnement.
Ha na veel wikken en wegen heb ik nu zojuist de Samsung s7 opgehaald. Hopelijk worden we vrienden 😁😁
Zolang je maar niet aan die Note 7 komt! 😂 Wat liggen die prijzen in NL trouwens hoog voor dat 🍎 spul, scheelt minstens 20% met bij ons! 😱
die is hier nooit uitgebracht en word niet meer verkocht hihi. s7 is echt wauw! youtube filmpjes ervan gekeken, wil hem ook. heb de s4, kan nu geen s7 veroorloven, maar ooit hihi dan koop ik die
Weet ik. Maar ik ben tevreden over kpn dus wil er niet weg. En ik heb altijd al gewoon een telefoon gehad die up to date was. Niet eens de allernieuwste. Maar ach, voor sim only ben ik ook niet geschikt. 😝
Nee wel bij kpn blijven! Alleen via een ander kanaal. Ik haal hem ook niet bij de kpn winkel maar optie 1. Of via het internet kan ook. En sim only wou ik doen. Alleen die telefoon de ik had was wel nieuw maar gewoon waardeloos.
Sowieso zijn de prijzen belachelijk.. ik betaal nu 610 euro voor een stuk plastic 😂😂 En note is ook veel te groot. Dit is prima te doen. Zolang je hem maar even met 1 hand kan bedienen. Bizar hé hoe die prijzen over de kop gaan overal..
Ik heb de laatste twee keer een los toestel gekocht en sim only abbo. Betaal nu maar een tientje per maand. Dat ik vorig jaar 600 euro heb betaald voor de iPhone 6s ben ik allang weer overheen. 😁 Trouwens maar goed ook. Want de Samsung die ik tussendoor gehad heb kreeg ik moordneigingen van. Na 4 maanden ellende weer heerlijk terug naar m iPhone. Dat uitstapje was niet voor herhaling vatbaar. Ontopic. iPhone SE zijn super goede toestellen voor een leuke prijs. Maar zag dat je al n keuze gemaakt had. Hopelijk bevalt die goed. 😊
De Note7 is niet meer verkrijgbaar. Is nu definitief uit de handel gehaald omdat de accu's spontaan in brand vlogen. Ook de nieuwe modellen met andere accu die wel veilig zouden zijn. Alle Note7's moeten nu worden terug gestuurd. Als je er eentje hebt krijg je van Samsung een vuurbestendige doos en veiligheids handschoenen om hem terug te sturen... Een strop van 17 miljard voor Samsung. Helaas.
Ik wilde nog reageren met: ik heb een SE en ben er erg blij mee. Goed toestel (zie eerder genoemde links) en lekker handzaam. Ik hoef niet zo'n grote telefoon. Maar ik lees dat je voor de S7 gaat. Vast ook een prima toestel.