Weet iemand of er een Hogeschool of bibliotheek is in Den Haag waar je in de buurt ervan gratis kunt parkeren? Of geldt in heel Den Haag betaald parkeren? Hoop dat iemand tips heeft.
je hebt park en ride hoornwijck, kost 2 euro voor de hele dag plus 4 kaartjes voor de tram naar de binnenstad of scheveningen.
Niet in heel Den Haag geldt het betaald parkeren. Wel zijn er veel gebieden waar het betaald parkeren is van 9 tot 24.00 of van 18.00 tot 24.00. Ik weet niet welke bibliotheek je in gedachten had maar ik weet wel dat de bibliotheek bij de leyweg daarachter is het allemaal vrij parkeren. ( wel moeilijk een plek te vinden ).
Dank Mira! Super. EN weet je toevallig of je met dat ov kaartje dus een hele dag mag doen? De bedoeling is namelijk 8u aankomen in Den Haag. Dan een bibliotheek opzoeken (dat moet ik nog googlen waar je die vindt) en dan rond 15u weer richting auto. Heb je dan verder geen kosten meer? Kaarje is trouwens tussen 17u en 7u twee euro en tussen 7u en 17u 4 euro. Maar ook 4 euro is voor een hele dag een mooi bedrag.
Oh welke bibliotheek maak helemaal niet uit. Moet iemand brengen naar den haag en daar blijven tot diegene klaar is. In de bieb kan ik rustig lezen/werken maar wil alleen geen torenhoge parkeerkosten voor een dagje den haag. Ik ga even googlen op die leyweg.