sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Binnenkort is het weer sinterklaas. Mijn schoonmoeder heeft al gevraagd wat we graag willen hebben voor ons zoontje (nu 15 maanden). Moet zeggen dat ik totaal geen id heb wat we kunnen vragen voor hem. We hebben al veel (vind ik zelf) hebben al een hele doos vol met duplo (gekregen) dus dat hoeven we ook niet te vragen. Speelgoed hebben we ook meer als genoeg, hebben jullie nog ideetjes of weten jullie wat leuk is voor kids van dan 17 maanden? Vind het zo moeilijk om iets te vragen.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik vind het ook moeilijk dus ik heb dit jaar gezegd dat ze het zelf maar moeten bedenken.
    Wel met de kanttekening dat wij ook nog in de kamer moeten passen.

Groetjes Anita

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pyjama's, sloffen, of zoiets? Dat doen de opa's en oma's hier wel eens. Pyjama's kan de kleine altijd gebruiken ;)

4. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Ookal is de kleine er nog niet. (die komt pas 1 a 2 weken later)
    Mijn ouders/schoonouders hebben al wel laten vallen, veel kleding te geven.

Wat mij persoonlijk leuk lijkt, zijn van die plaatjes boeken.
    Waar het plaatje in 3d eruit komt. Of is dat nog te vroeg voor de kleine?

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier iig ook kleding en ook wel een speelgoedje. van ons krijgt ze een loopwagen en nog een stuk of 3 andere kadootjes. meer dan zat

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    peuterfauteuil??

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zo'n boekje is idd wel leuk. Vind zo'n voel boekje ook altijd wel leuk, waar je de vacht van een dier ofzo kunt voelen. Maar ja om aan allebei de opa's en oma's dat te vragen... Was net al aant bedenken voor een badjasje dat hebben we ook niet, ja hebben we wel maar is te klein ;). En anders idd wat kleertjes.
    Een loopauto heeft ie niet meer nodig hij loopt al haha. En we hebben al zo'n loopding.
    En anders moeten ze het zelf maar uitzoeken ja hihi. Vind het altijd zo moeilijk.
    Mijn schoonzus dr kinderen die hebben werkelijk alles al (en veel spul van v-tech) dat wil ik dus absoluut niet, als ik het niet vraag en ik krijg het prima, maar ga niet alleen mijn lijstje vullen met dat spul, wat hun dus wel doen.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja maar of ie erin blijft zitten.... anders staat die ook maar wat te staan vind ik ook zonde. Maar wel een leuk id hoor!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier al gezegd GEEN speelgoed/ kleding tot en met maat 86 hebben we zooo veel kleding en speelgoed vind hij niet leuk. we hebben een kapitaal uitgegeven aan speelgoed en hij vind het niets.

voor ons zelf weten we ook niets. dus we hebben maar gezegt dat ze het beste iets van bonnen kunnen geven voor ons 3en

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh ja dat kan natuurlijk ook. Kan je altijd zelf iets kopen. Maar mijn schoonouders kennende moeten ze perse wat doen anders is het niet leuk dat Mika geen cadeautje open kan maken ;). Alsof hij dat snapt...

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even off-topic,

wat goed dat je zolang de borst geeft! echt respect hoor!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik twijfelde er dus ook aan, maar bij mn zwager staan 2 van die dingen voor neefje en nichtje en tygho ging er zo in zitten, lekker tv kijken :p
    En als ze ouder worden snappen ze het beter he.
    Als jij zegt bijvoorbeeld: wil je televisie kijken? dat ze dan in dat stoeltje gaan zitten.
    Hier staatie ook opt verlanglijstje :)

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ons neefje (10,5 maand met sinterklaas) krijgt een baby- en peuterfietsje met staaf waar de ouders kunnen duwen. En als hij wat groter is kan hij zelf fietsen (vanaf 2 jaar).

En voor kerst krijgt hij een boekje of een leuke dvd. Gewoon iets kleins.

Persoonlijk wil ik zelf ook niet veel speelgoed voor mijn kinderen later. Wij openen sowieso een babyrekening en als ze een klein cadeau krijgen en de rest wordt op de rekening gezet voor als hij groot is, is ook altijd fijn. Dan kan hij/zij op z'n 18de ermee doen wat ie wil: auto kopen, wereldreis maken...

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Little people is erg leuk.

Verder boekjes en dvd's

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik wilde ook zeggen: Little people.
    Kun je volgens mij niet genoeg van hebben!
    En is echt leuk voor die leeftijd.

Mijn moeder geeft valerie voor haar eerste verjaardag de little people boerderij en voor sinterklaas de little people stal.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #16 Athina, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    mijn dochter heeft voor haar 1e verjaardag zo'n fauteuiltje van ons gehad en die gaat er echt op haar gemakje in zitten om dvd te kijken ;) en om haar flesje in op te drinken. En oke, om op te klimmen is-ie ook wel leuk ;)

Verder op het lijstje hier:
    Regenjasje
    misschien laarsjes al? (hier nog niet, ze loopt nog niet los)
    kliederschort
    kliedertafelkleed ;)
    vingerverf
    kleurboek
    canvasjes om op te schilderen (action)
    kinderkassa
    baby einstein dvd's --> die heeft mijn man net gehaald, want misschien gaan ze dus uit de winkel :p (zie nieuws)
    lekkere kinderbadschuim (weltrusten badje en eucalyptus)
    kindertandenborsteltje
    sokjes
    muziek instrumenten
    wc verkleiner

dat was het hier zo'n beetje ;) . Ook gewoon wel praktische dingen hoor...

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat het ik dus ook iets zelf open maken hij is dan 10 maanden en waarscheinlijk vind hij dat het papier veeeeeel leuker speelgoed is dan het uit eindelijke speelgoed;)

ps dankje voor het compliment ben er ook super trots op:D

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee heb hier iets van little people en daar kijkt ie niet naar om moet ik eerlijk zeggen. Dus daar wil ik dan ook niet teveel van, al dat het wel bij de kruidvat in de aanbieding is

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zijn goede ideeen ja, heb ik zelf niet eens aan gedacht. Stom he, hoe je niet over zo'n dingen eigenlijk na denkt ;). Ik dan tenminste :)

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Graag gedaan :D

10

6

Deel Deze Pagina