Einelijk na veel zeuren overal toch pillen gehad voor de misselijkheid. Ging ik ze van de week bijbestellen werd ik na een uur gebeld door de assisten dat ik die pillen niet meer mag innnemen. Ik stond er wel raar van te kijken omdat ik ze nog echt nodig heb anders kan ik niks anders dan alleen maar grote vrienden zijn met de wc pot. Ik best wel paniekerig naar de VK gebeld dat ik ze niet meer krijg ivm dat het niet goed is voor het kindje. De VK vond het ook een raar verhaal maar die dingen moeten voorgeschreven worden door de HA dus moest ik gisteren lang komen om te kijken naar wat anders ben nu al 15 KG afgevallen ik heb een veel te lage bloeddruk die ik om de dag moet laten meten. De VK heeft me bloed laten prikken of het geen zwangerschapssuiker kan zijn. Ze zou me gisteren bellen voor de uitslag maar geen VK gehoor gisteren. Herkend iemand nog meer dit verhaal of dat je geen pillen meer krijgt voor het pvergeven of heb je andere tips of middeltjes die ik bij de HA onder zijn nues kan schuiven want ik zit nu weer aan huis gekluisterd terwijl ik weer wat kantoorwerk wilde gaan doen op mijn groep.
Nou, dat is vaag. 15 kg afvallen is ook niet niks zeg. Ik had gisteren anders zelf nog even gebeld voor de uitslag. Nu is het zaterdag, dus dat is wat lastiger. Sterkte!!