voedselvergiftiging

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sliwa, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sliwa

sliwa Nieuw lid

3 dec 2007
    1
    0
    0
    Een bezorgde vraag. Waarschijnlijk heb ik eergisteren iets verkeerds gegeten. De hele nacht heb ik overgegeven en was ik misselijk. Eigenlijk de hele nacht door misselijk en overgegeven (ook al was het alleen maar gal) gisteren wel geprobeerd een beschuitje te eten, maar werd er misselijk van. Dus verder maar niks gegeten. Maar ik ben 15 weken zwanger, heeft het kindje dan geen last van het verkeerde eten. (Ik denk dat ik bedorven zalm heb gegeten) ik heb ook al drie dagen diaree. Maar in hoeverre kan bedorven voedsel het kindje iets doen? En moet ik echt eten, of kan het kindje wel even zonder? Bedankt alvast, ik ben best een beetje ongerust

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

waarschijnlijk kan het niet echt kwaad. je hebt over gegeven en bent misselijk dus je lijft heeft alle verkeerde voedingstoffen er al uit gegooit.

Probeer alle zuivelhoudende producten even teweren tot je van de diarree af bent. Veel vocht drinken, zoals thee met veel suiker en boullion. Wit brood ipv bruim bood of crackers en beschuitjes.

Vertrouw je het niet zou ik de huisarts even bellen. Ga niet aan de slag met diarreeremmer want die mag je niet tijdens de zwangerschap

Deel Deze Pagina