He meiden, Ik heb een vraag, ik heb maandag avond vis friet gehaald bij de visboer, het is daar gefrituurd, en we hebben de helft opgegeten en de rest ligt afgekoeld in aluminium folie vergeten te zijn.. Ik zag het net, en mijn dochter vind het heerlijk, ik bak ze dan even in de olie op. Maar omdat ze zo lang al in de koelkast liggen 'durf' ik het niet, weet ook niet wat de regels zijn voor vis friet in de koelkast. Ik denk zelf dat t niet meer kan omdat t al gemaakt is en we het anders dinsdag hadden moeten eten, maar vraag het toch even! Bedankt.
Aan mij heb je ook niets ik warm het dezelfde dag nog niet eens op hahaha Manlief echter zou eten van de mac nog in de magnetron gooien... Das echt een vuilnisbakkenras. Hoe goed is haar imuumsysteem?
Maandag-donderdag vind ik te lang om iets wat al aangebroken is, te bewaren. Woensdag had ik zoiets nog wel aangedurfd maar ik zou 't nu weggooien.
Haha thanx meiden! D'r immuun systeem is vrij goed, wil alleen niet dat ze ziek door mij word 😜 Dus ik doe het niet 😜 we halen wel een patatje! Lekker vers en ook slecht. Want ben te ziek om te koken.