lage l.temperatuur, onregelmatig ciklus HELP!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Csillag, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben 11 aug. 2008 gestopt met de pil, daarna was ik normaal ongesteld tussen 4 sept en 8 sept. Dan weer op 14 sept- 20 sept.
    Dan kwan een paar week met niets, hier was mijn tempeatuur tussen 36,1 en 36,3 elke dag anders.!36,1, 36,3, 36,2..enzo.. zucht..
    5 okt. begon mijn teperatuur REGEMATIG klimmen, wel erg langzaam... 11 okt was het de hoogste 36,4! ha ha, en blijft sinds dan 36,3.
    ik heb zeer klein beetje bruin verlies en ik meet temperatuur in mijn mond.
    Vandaag was de test negativ.

Kunt ja aub je mening geven/ wanneer heb ik eisprong/ of kan ik al zwanger zijn?

groetjes

Ps wij klussen bijna elke dag!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Csallig,

waarschijnlijk is je cyclus nog zo onregelmatig met tussentijds bloedverlies omdat je nog maar zo recent met de pil gestopt bent. Het is dan altijd heel lastig om nu al een inzicht te hebben in je cyclus. Daar is tijd voor nodig. Wel goed dat je zovaak klust, maar om de dag is voldoende hoor. Ik weet het dus ook niet. Blijf je temp goed bijhouden en zorg voor mooie staatjes waarin je goed overzicht hebt. Meet je temp wel rectaal, want in je mond is eigenlijk niet betrouwbaar. Je hebt nu een test gedaanen die is negatief. Probeerniet teveel te testen en wacht maar af tot er weer bloedverelis komt, dan krijgt je het langzaam maar zeker op een rijtje. En wellicht ben je binnenkort toch wel echt zwanger.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina