Spierpijn twee weken na bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Zomerbries, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hallo,

Hier eventjes een vraag: ben twee weken geleden bevallen van een kerngezond zoontje. alles is goed gegaan en we zijn ontzettend aan het genieten van elkaar.
    Alleen ik heb nu sinds een paar dagen hele hevige spierpijn in mijn buik. Ik dacht eerst dat mijn darmen flink door de war waren maar t lijkt toch meer op spierpijn. paracetamol helpt niet tegen de pijn.
    Is dit normaal deze tijd na de zwangerschap en kan t zo heftig zijn?
    Ik ondervind er hinder van met t voeden, t drukt dan alles nog meer in elkaar en dat doet best zeer. Ik vloei zo goed als niet meer, verder geen problemen behalve mijn galblaas die er uit moet omdat ik veel aanvallen heb van galstenen. Alvast bedankt!

Groetjes Linda

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Heb je er hinder van omdat je kindje dan op je buik ligt tijdens of voeden of als de kleine drinkt? Bij het tweede hoort het nog bij het samentrekken van je baarmoeder. En bij het eerste word het waarschijnlijk veroorzaakt omdat je buikspieren weer terug naar hun eigen plekje gaan, door te lopen en te tillen ga je ze weer rustig aan trainen maar daar kan je wel spierpijn van krijgen.

Imke

Share This Page