wisselend humeur?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door grombeertje, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ben nu 10 weken zwanger, wisselend last van symptomen: m.n. moe af en toe misselijk en pijnlijke borsten. O ja en slecht slapen.

    Nu heb vannacht voor het eerst redelijk goed geslapen en heb nu toch een vreselijk kut humeur.

    Hebben jullie dat ook, wisselend humeur. Ken dit helemaal niet van mezelf, heb bijna nooit een kut humeur.

    :(
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    bij wisselde het ook... het ene moment was ik heel vrolijk en een seconde later had ik een pesthumeur, maar weer een seconde later was ik weer vrolijk.... raar spul, die hormonen!
     
  3. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hier ook hoor, ben een beetje snel sjaggie, en daarna weer vrolijk, komt door die stuiterende hormonen van ons !! ;)

    groetjes
    celiene
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier net hetzelfde, het ene moment vrolijk, het volgende moment depri en een rothumeur.
    't Zijn onze hormonen die hun werk doen.
     
  5. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    pffff ben gelukkig niet de enige dan,wel zielig voor de gene die om ons heen leven hebben het zwaar te verduren,maar ja het zijn de hormonen haha wel makelijk soms dat jeje daar achter kan verschuilen,maar inderdaad raar dat het kan.
    groetjes jacky
     
  6. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    HEEJ heb jij je banner aangepast?? roze baby,,, meisje :) Volgens chinezen krijg je een meisje. Of was die banner altijd zo?
    Sorry wilde PB sturen en verkeerd gedaan :oops:
     
  7. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hahaha das toeval had het zelf niet eens gezien whahaha mutz waar let je op,ik heb maar gewoon wat gedaan toen ik de banner aanmaakte,en neeeeee heb hem niet veranderd we zullen zien of de chinezen gelijk hebben je bent wel scherp ondanks dat je het zo druk hebt xxx
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dat heb ik ook hoor! Het ene moment ben ik zo gelukkig, serieus een paar minuten later huil ik, maak ik boze ruzie met mijn vriend en 5 minuten later ben ik weer zijn gelukkigste vrouwtje. Manlief wordt er gek van en ik niet minder!

    Hoort erbij en we lachen er inmiddels om.
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Mijn man noemt mij al zijn hormonen bommetje.

    Ik irriteer me heel snel aan dingen.

    Afgelopen zaterdag waren we even bij mijn schoonmoeder en die ging een vijg eten. Ik werd helemaal gek van het geknap (van de zaden) en heb haar gevraagd om ergens anders te gaan zitten eten :oops: en anders het spul door te slikken. Gelukkig kon ze hier wel om lachen :)

    Groetjes
     
  10. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    haha mijn man noemt mij al ontoerekeningsvatbaar, hij weet totaal niet wat hij aan mij heeft op dit moment. Fijn hoor die hormonen :(
     
  11. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hahahaha als ik dit zo hoor dan komen de herinneringen weer boven... ik was echt heeeel erg tijdens mijn zwangerschappen, borden en afstandsbedieningen vlogen regelmatig door de lucht, 1 keer zelfs een vol pak sinaasappelsap die manlief nog ging opruimen ook :oops: . gelukkig was het maar tijdelijk hahahaha ;)

    Liefs Wendy
     

Deel Deze Pagina