Wat ben jij op dit moment kwijt? Hoe lang zoek je al? Waar heb je allemaal al gekeken? Ik ben echt áltijd de afstandsbediening kwijt, en m'n pinpas verlies ik ook meerdere keren per dag (binnenshuis dan ). Dan wil ik gaan internet-bankieren, loop ik eerst weer een half uur te zoeken Zijn er meer mensen die last hebben van iets kwijt zijn?
ik ben altijd en iedere dag mijn sleutels kwijt, is niet zo erg als ik vrij ben,maar als ik moet werken kom ik erpas achter als ik weg moet
Mijn verstand, ben al 24 jaar opzoek en heb het maar opgegeven. Had al in mijn kont gekeken maar daar zat 't niet.
Ik ben al heel blij dat mijn hoofd vast zit, anders zou ik die ook kwijtraken. Als ik een lijst moet maken met wat ik allemaal regelmatig kwijt ben zit ik hier nog tot morgenochtend (op z'n vroegst).
Ik ben echt bijna altijd wel iets kwijt. Zo ben ik nu al een paar weken m'n paspoort én m'n rijbewijs kwijt, niet echt handig dus. Voor mijn gevoel heb ik overal al gekeken, maar dat is dus niet zo, anders had ik ze wel gevonden. En wij zijn sinds vanochtend de sleutel van de kelderkast kwijt, waar dus een hele voorraad eten en drinken in staat, ook niet echt fijn.
Mijn geheugen, kanonnen ik vergeet echt alles! Ik zie paspoort staan en bedenk me ineens dat ik die al heel lang geleden had moeten verlengen *schaam* En zo nog veel meer dingen die ik simpelweg vergeet!
Al bijna 2 jaar ben ik mijn paspoort kwijt! Ik heb inmiddels al lang weer een nieuwe, maar ik kan nog steeds niet uitstaan dat ik dat paspoort kwijt ben geraakt . Ik ben namelijk bijna nooit iets kwijt....
hahaha wel meerdere dingen me cetificaat me bloedgroep pas oftwel me hele portomonee met inhoud van 800 euros helaas heeft nooit iemand het terug gebracht dus dat ben ik kwijt.. en inderdaad me goede mooie strakke lichaam althans strak vergeleken met wat het nu is groot verschil ... en uhmmm..... ja nu ik het zeg me telefoon ga ik maar even zoeken...
Ach er is een keer zo'n onderzoek geweest dat chocolade eten tijdens de zwangerschap gezond was. Wel met mate hoor (voordat je 20 repen in één keer naar binnen werkt )
hahaha ik zag de titel van dit topic en dit was ook het eerste wat ik dacht "m'n verstand" Ik ben altijd kleren kwijt. Dan word ik wakker wil ik een bepaald jurkje aan kan ik hem niet vinden. Vriendlief zegt dat het komt omdat de meeste zwart zijn en ik het verschil niet zie ik zie wel het verschil alleen hij niet.
Ach mannen en het verschil zien... Praat me er niet over. Hoewel hij laatst wel had opgemerkt dat ik mijn haar had geverfd en het was niet eens roze!
Mijn fietsensleutel, en hij ligt elke keer op de raarste plaatsen, vorige week lag hij in de schuur in de ijskast . Ik wilde op de fiets naar het centrum maar bedacht me ineens dat ik vlees uit de vriezer moest halen en blijkbaar toen me fietsensleutel daar neergelegd. Gelukkig vond ik hem naar een paar dagen terug! Toch wel fijn een reservesleutel