hai, Waarschijnlijk denken jullie zeik niet zo maar moet t effe kwijt. Mn mam was mn sochter in bad aan t doen en plots hoor ik haar keihard kokhalzen. Dus ik loop naar de badkamer en vraag wat er is gebeurd. Zeg hij ja ik had heel veel sop en dat deed ze in haarond en toen ging ze kokhalzen. Ik vind dat zo bizar. Dat sta je toch niet toe. Dus ik werd pissig. Als een kind gaat braken door sop kun je een gevaarlijke longontsteking krijgen. Ik vind dit zo irritant.
Je man of je moeder? En jullie dochter of jouw dochter? Ik zie het probleem eigenlijk niet.. Als ze per ongeluk wat binnen kreeg, kan gebeuren.. Als ze een slokje mocht nemen is dat bij deze ook wel klaar omdat het vies smaakt...
Nou van mij had ze het ook in haar mond mogen doen! Ze proeft vanzelf wel dat het niet lekker is. Longontsteking Je kan je ook te druk maken!
ze zal wel geen sop meer in haar.mond stoppen.. niet groter maken dan het is. ze weet nu ook meteen dat het vies is.
Ik vind het sneu voor je man dat je pissig op hem bent geworden. Volgens mij stopt elk kind wel een keer badschuim in de mond en daar kun je niet altijd tegen reageren. Je kind leert vanzelf dat dat niet lekker is. Als ik jou was zou ik mijn excuses maken dat je zo pissig reageerde.
Alleen hier over of speelt er nog meer? Als het alleen hierover is vind ik je een grote zeur en anders snap ik misschien nog wel dat dit net de druppel kan zijn..
t is een druppel. Mn man heeft asperger en let niet altijd goed op. Ik kan haar moeilijk los laten omdat ik altijd bang ben dat hij niet goed oplet. Nu deed hij haar in bad. Ik heb een rotdag gehad en zat eindelijk even op de bank. Het geeft me gewoon een gevoel dat ik het weer beter zelf had kunnen doen.
Hier een man met ADHD en snap wel dat zoiets dan even de druppel kan zijn, maar echt: sop in de mond doen volgens mij alle kinderen ooit wel een keer. Die van ons vinden het nog lekker ook Longontsteking zullen ze er echt niet van krijgen. Hoe kom je daar nou weer bij?
Ik snap je wel. Als er vaker iets verkeerd gaat ga je je toch wel eens achter je oor krabben. Mijn man is soms ook onhandig met onze dochter en ik maak me ook wel eens druk om voor anderen misschien kleine dingen Maar kokhalzen van sop? wel apart
Ach die arme man Kriigt ie zo op zijn duvel. Rustig aan...niks aan de hand...iedereen overkomt weleens wat. Hij is een mens Geef ze een extra knuffel en relaxeeee....
Ja, I know, en natuurlijk gebeurt mij ook wel eens iets. Maar inderdaad, hoe kan je nou gaan kokhalzen van sop. Als je achterlijk veel sop maakt en haar hele mond ermee vol zit. Dan grijp je toch in?! Dan wacht je toch niet tot ze keihard gaat kokhalzen. Maar hij snapt dat gevolg dan weer niet. Tja, je zult denken chill even ofzo. Weet je, het is effe de druppel. Zucht....
Hihi hier maken de jongens (de oudste dus) zelf veel sop in bad. Ik vind dat niet erg hoor, de jongste eet het idd ook op...die stopt ook alles in zijn waffeltje is toch niet erg? Mijn man doet wel eens aparte dingen en dan heb ik het nog eens goed opgeschreven ook voor hem: gaf jongste zoon sochtends om 10.00 ipv fruithap een potje wortelen haha, als ik het niet nadrukkelijk vertel zal de jongste geen drinken meer krijgen na zijn papfles van rond half 7 smorgens tot aan de boterham...en echt elke keer opnieuw moet k dat uitleggen dan zucht ik ook wel eens..
Ik snap het wel hoor . Hier ook altijd van die dingetjes en soms gaat het irriteren. Vorige week sta ik even in de keuken hoor ik vl tegen mijn zoontje , nee knul naar achter , ga maar naar achter ik denk 5 minuten lang. Kom ik de woonkamer binnen , ml rustig tv aan het kijken en naar achter aan het roepen , ligt me zoontje onder de glazen tafel , een beetje gebukt als hij ze hoofd omhoog deed kwam die tegen het glas met naast hem naast zijn hoofdje een ijzeren tafelpoot . Maar snap het wel hoor een likje sop oké , maar een mond vol dat ze gaat kokhalzen kleine moeite om het gewoon niet toe te laten of iets anders geven voor in der mond.
Hahahaha (sorry) heb zelf adhd en een vriend waarbij t bij mij ook de druppel kan zijn Ligt als je mij vraagt niet aan de stempel maar aan de man of persoon zelf
Als mij dochter de kans krijgt drinkt ze belleblaas. En ze kan het soms niet laten haar tong ook te wassen met zeep haha. ( Aan de andere kant zit die tong ook weleens tegen een lantaarnpaal ) Ik kan me er niet druk om maken, maar volgens mij speelt er bij jou in jouw koppie meer. Ik zou het nog even rustig bepraten met je man, geen verwijten enzo, maar dat jij gewoon erg geschrokken bent.
Ik vind het niet erg dat ze wat sop in dr mond stopt. Ze stopt zoveel in dr mond. Maar het gaat erom dat ze heel veel in dr mond doet en vervolgens giga hard begint te kokhalzen. Dat hij dat toelaat, dat begrijp ik niet. Snappie?!