Vandaag Bij Schuurman 2 paar schoenen gescoord voor 20 euro 1 paar 15 euro 2 paar 20 euro Het zijn de visions uggs look à like achtige dingen ! Ze zitten heerlijk vind ik zelf ( ben een ugg fan maar deze zijn ook lekker warm! En voor een tientje per stuk kun je er niets van zeggen haha)
Ze hebben indd een website volgens mij is het daar ook geldig ( soms gelden aanbiedingen niet op de site) Hier in de woonplaats ging et echt hard ! Maarja normaal 50 euro per paar en nu 20 euro voor 2 Ik kon ze niet laten liggen haha Al is het maar om bijv het bos in te gaan met de kids
Ik vind van wel Ze hebben ook 1 paar met van die bollen en ringen aan de zijkant die heeft eigenlijk een flap aan de voorkant en is dus heel ruim in te stappen Daarna kun je zelf bepalen hoe je dir flap laat hangen door hoog of laag te knopen
toch gevonden zat eerst bij de lage te kijken nu maar hopen dat ze passen haha heb redelijk dikke kuiten
Visions Tilly trendy dames kuitlaars van Visions - Damesschoenen - Dames laarzen - Kuitlaarzen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Ik heb nu deze kan je die dan lager strikken?
Haha, ik ook.. Hopelijk is het wat en anders voor dat geld kan het haast geen echte miskoop meer zijn
Winter aanbieding - Schuurmania - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Je ziet hier de aanbieding staan in een Licht blauw vlak daarin staan 2 paar schoenen dat donkere paar bedoel ik die je hoog of laag kunt knopen maar Die is denk ik uitverkocht want staat niet op de site In de winkel bij ons hadden ze die nog wel
Ik vind ze lekker zitten ! Normaal heb ik in. De winter altijd uggs aan maar deze zitten ook fijn ! Benieuwd of ze straks in de winter net zo warm zijn als de uggs En indd voor het geld kan het haast geen miskoop zijn
ja die zag ik idd niet staan. nou ik kijk wel passen ze niet stuur ik ze wel terug kan toch kosteloos zag ik