Verzending is gratis vanaf 30 euro staat er. Maar als je zo´n spray of spanner erbij koopt a 8,95 dan rekenen ze al geen verzendkosten meer. Dus ipv 2 paar voor 23,95 (incl verz.kosten) heb ik liever voor 28,95 zo´n spanner of spray erbij.
Hier ook besteld en nog een paar schoenen voor 14.95. Is het niet goed, breng ik ze terug naar de winkel. Ben benieuwd! Als ze passen heb ik warme voeten in ieder geval!
Nee, gisteren pas besteld, en het is 2-5 werkdagen dacht ik ergens gelezen te hebben.... ben benieuwd naar de anderen!
Ja dan nog lomper haha Hier zijn ze eigenlijk te groot terwijl ik wel echt maatje 40 heb. En met idee dat ze nog losser worden door uitlopen tsja
had je ook maat 40 besteld? ik heb normaal 39 en heb 38 en 39 genomen dus denk dat 39 dan ook te groot is. heb ze nog niet binnen. ik hoop dat ze vrijdag komen want morgen bijna de hele dag ziekenhuis
Hmmm, ik heb mt 39 besteld en heb mt 38-39, zal dan wel te groot zijn, dan maar dikke sokken ofzo. Hoe werkt het met retouren voor een andere mt. Zal dan wel allemaal uitverkocht zijn denk ik.
Ik heb gebeld naar de klantenservice, ik heb maat 40 besteld maar wilde toch liever 39. De dame aan de lijn heeft het nog aan kunnen passen.
Gister twee paar (eentje voor mn moeder) maat 37 besteld. Heb zelf 36/37, dus hoop dat ze niet te groot zijn!
Fijn dit te lezen, ik heb maat 37/37,5 en ik heb maat 38 besteld met oog op dikke sokken. Dus hopelijk zijn ze niet te groot. Zal het straks weten want ze worden, als het goed is, straks bezorgd.