ik heb net maar eens gebeld over mijn deellevering. maar ze hadden problemen met de levering oid ze gingen kijken wat ze nog konden leveren vanuit de leverancier en dan zou ik meer horen
hier ook maat 38.... en ik zwem erin.. sterker nog.. ML met maat 43 kon ze met tenen iets ingetrokken gewoon aan
heb ze gemaild, was ze niet bekend dat ze groter uitvielen? ik kan ze gewoon bij postkantoor hieraf geven omdat ik voor servicepunt waarmee je gratis retour kan sturen stuk moet rijden.. ze zouden de retourkosten ook vergoeden
Bij mij zijn ze wel goed ik heb maat 39 en ze zijn gewoon goed had de hoge met het touwtje ik vind ze erg leuk ja lomp zijn ze wel maar ja uhhhhhhhh dat vind ik uggs origineel ook maak ze zitten lekker. groetjes kim
Mocht iemand maat 38 binnen krijgen en niet passen wil ik ze wel overnemen voor dezelfde prijs. Ik kan ze niet meer vinden op de site en ook niet meer in mijn maat in de winkel
Hier vallen ze ook iets ruimer, maar met mijn naar verwachting straks dikkere voetjes komt dat wel goed
het 2de paar hebben ze ook al 2x geprobeerd te leveren helaas was ik niet thuis morgen komen ze weer dan ben ik weer niet thuis lastig hoor
Ik heb ze ook binnen! De pakketbezorger was gisteren al langs geweest, maar toen was ik niet thuis. Ze zitten erg lekker, net pantoffels. Ik heb een laag en een hoog paar laarzen. De hoge zitten zelfs ook goed met mijn dikke kuiten. Ben er, vooral voor dat geld, erg blij mee!
Helaas heb ik een mailtje ontvangen dat ze met de actie de voorraad verkeerd hebben ingeschat (?), en ik hierom de schoenen niet meer kan krijgen.. Wel geld terug uiteraard Jammer!