visite ( bah)

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

gatsie, belt net een vrijgezelle neef van mn man op, zijn jullie vanavond thuis? je wordt overvallen dus ik zeg: ehm ja.
    ok dan kom ik vanavond effe op een bakkie. ja is goed zeg ik.
    grrrr ik heb daar dus helemaal geen zin in. ( mn man ook niet echt)

wij zijn zaterdags echt kapot na 6 lange dagen, en zaterdags doen we effe met zijn twee lekker eten als de kids op bed liggen en daarna lekker op de bank en beetje tv kijken of lekker slapen.

gat ik heb nu al zon slaap, al paar slapeloze nachten gehad met een baby en mn oudste die dr amandelen geknipt zijn donderdag. bah bah. was ik maar assertiever en had ik gewoon NEE gezegd.;)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dan bel je toch af!
    Gewoon eerlijk zeggen dat je moe bent...

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik voel zo ineens een griepje opkomen.. ;)

Vervelend, kun je je man niet (met een smoes) af laten bellen?

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Gewoon terug bellen: Hey, sorry maar was vergeten dat we vanavond helemaal niet thuis waren!;)

5. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Ik ben zo'n iemand die dan gewoon zegt dat die liever heeft dat hij een ander keer komt. Herken het wel, op zaterdag heb ik regelmatig weekend dienst en als we vrij zijn, ben ik liever thuis en kijk een filmpje samen met mijn partner als onze dochter op bed ligt.
    Succes vanavond.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gewoon ff terug bellen en het verhaal eerlijk uitleggen. Meteen een andere datum voorstellen en dan is er niks aan het handje!

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik ga helemaal mee met Beschuitje, ik zou dat ook doen..

8. henkie24

jullie hebben gelijk. punt is, hij is vrachtwagenchauffeur en niet vaak thuis. mn man zegt laat hem maar komen dan zijn we er weer vanaf. een andere keer hebben we ook geen zin hahah . klinkt of we nu heel ongastvrij zijn ofzo maar dat is niet. we hebben gewoon niet zoveel met hem. hij is ook niet supergezellig ofzo. beetje een nerd. en omdat hij geen vriendin heeft heb ik sowieso al weinig gespreksstof met hem dus zit ik er al een beetje bij.

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier nu de toko vol...Hihi

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

En een belletje dat het toch niet lekker uitkomt?

Persoonlijk snap ik niet dat er zo moeilijk over gedaan kan worden.

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gatver, visite waar je niet op zit te wachten, ik heb er zooooo'n hekel aan! Bij ons gelukkig zelden volk over de vloer savonds of onverwachts.
    Waar ik de meeste hekel aan heb is op zondag visite of op visite. Wij hebben een melkveebedrijf en zondagmiddag is voor ons de enige middag dat we lekker onderuit gezakt op de bank kunnen hangen. Ook nog geen kids(in de maak, zie banner), dus verder nog niemand met wie we rekening hoeven te houden(verheug me echter wel op zondagmiddag tutten met de kleine hoor!).
    Wij vinden het heus wel leuk, zo nu en dan visite of op visite, maar soms hebben we een aantal zondagen achter elkaar "bezet" en dan ist weer bijna weekend en dan zeggen we tegen elkaar:"deze zondag wat? nee?! HOUDEN ZO!!!!" hahaha!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aaaahhh getver, ik heb daar ook zo'n hekel aan.. Maar meestal heb ik zoiets van 'Doe het nu maar, ben ik er weer een tijdje vanaf', dus ik zou er doorheen bijten.. Zorgt bij mij ook voor minder schuldgevoel haha.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    pak je telefoon, bel hem, en zeg "dat het vanavond gewoon niet uit komt. kids niet lekker vanwege amandelen, jullie zijn kapot omdat je daardoor weinig geslapen heb. en je 'graag' andere keer even afspreekt wanneer jullie beide niet op instorten staan" als hij dat niet begrijpt dan is t een oetlul. kweek wat ballen en bel af

je heb tenslotte maar 1 zaterdag in de week ;)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou idd ook gewoon bellen en uitkeggen dat het nu net heel erg uitkomt, dat jullie koe zijn. Wel zou ik dan een andere datum afspreken gelijk. Dan laat je weten dat je een andere dag prima vind.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moeeeehhh haha sry moest ff :D

16. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Helemaal mee eens! :D

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha:D lang leve autocorrectie:p

18. henkie24

zo denk ik ook maar. ik heb nooit geen zin in hem. nu niet, volgende week, volgende maan en volgens jaar ook niethaha

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

een beetje geeuwen als hij bij jullie is en even wegknikken en je dan verontschuldigen dat je zo moe bent :p

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zeg tegen hem dat je vergeten bent dat je aso vriendin uit Den Haag langs komt :p

Deel Deze Pagina