Visite en tv?

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    en dan blijf je daar de hele avond zitten? knap hoor. Als ik me ergens aan irriteer ben ik weg, ga echt mijn avond niet laten verpesten door een tv.

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hier was het vorige week weer aan de orde. We waren op m'n moeders verjaardag, op zondag. En tja, dan is er voetbal. En 2 van m'n ooms worden blijkbaar gek als ze geen uitslagen weten. Vroeger stonden ze dan gewoon op en zetten de tv aan (als zíj dus op verjaarsvisite zijn, bij iemand anders!). Tegenwoordig vragen ze het altijd even, maar omdat m'n ouders dat zo irritant vinden ging mn pa zondag maar even boven op teletekst kijken voor de uitslagen ;)

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh nou hier gaat de tv alleen uit met echt een grote verjaardag of bij bezoek dat meer als afspraak komt zoals ehm... financieel adviseur of moeders voor moeder vrouwtje ofzo.

Als het vrienden en familie visite is dan blijftie gewoon aanstaan. Volume wel wat zachter dan normaal maar van mij hoeft visite ook geen praatgroepje te zijn. Ik kan me juist irriteren als je ergens bent waar de tv direct uitgaat, achtergrond muziekje op en dan verplicht heel de avond kletsen. Je hebt gewoon niet altijd van alles te bespreken. Soms is het gewoon al gezellig om elkaar te zien, benen opgetrokken op de bank en gezamenlijk Idols of Ik hou van Holland ofzo te kijken!

Tis ook regelmatig zo dat de mannen samen een filmpje/voetbal etc kijken terwijl ik met mijn vriendin of moeder ofzo zit te kletsen.

4. Ik vind het raar om dat voor iemand te moeten doen,ben toch in mijn huis.Als de bezoek kom dan doe ik hem wel zachter maar het is niet zo dat er constant wordt gepraat vind het wel leuk af en toe zo´n afleiding.Anders zet ik muziek.
    Ik zou heel raar vinden als iemand dat van mij zou verwachten.

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    blij dat er nog iemand is dat dat dus raar vindt..Thanks!!

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hier gaat de tv ook uit als er visite komt. Behalve als mijn ouders onverwachts komen, maar dan ben je meer met de tv bezig dan dat je gezellig zit te kletsen. Dus vanaf nu: de tv gaat uit als er iemand komt :D

Deel Deze Pagina