haha nou dat klopt dus met mn opgeruimde huis, maar niet met de blog in mn handtekening...best creatief al zeg ik het zelf
Maar mijn kinderen knutselen dus een feestmuts voor de little people en gaan dan met de feestmuts bij de poppetjes op naar de dierentuin om een feestje te vieren. Intussen legt zoonlief een tafelkleed klaar om te picknicken en gaat hij de poezen speelgoed thee geven terwijl ze op de krabpaal liggen te slapen. Dan spelen ze toch echt met van alles door elkaar en ik hoor ze niet zo lief. Maar het is wel een rommel van jewelste.
Haha! Ze had namelijk wel heel lief gespeeld en toen ik vroeg of het ook een troep was zei ze: tadaaa 😜
Dat had ook de kamer van mijn dochter kunnen wezen.. ligt binnen no time allemaal op de grond en dan moet ze het later opruimen en dan is het "nee kan ik niet" maar krijg het toch voor elkaar en heel soms help ik en de kleine dingetjes pak ik wel gewoon op en als ik wil stofzuigen en dweilen ruimen we samen op zo kan ik sneller stofzuigen en dweilen
Hier doen we iedere avond de vaat en ik haal bijna iedere dag een bezem Door het huis maar soms als me.dochter aan het kleuren is of wat dan ook ligt het overal dat moet ze zelf opruimen soms help ik.. en ik doe me schoenen weleens uit in de huiskamer ben gewoon te lui om dan even terug te lopen naar de gang haha maar heb het liever opgeruimd hier thuis soms stel ik bijv. Het dweilen even uit maar als er visite is zet ik zelfs me wekker nog voor de meiden wakker worden haha en dan van alles schoonmaken. Al is het al netjes..dan nog ga ik altijd even alles langs.. "stel je voor dat ze een prop papier zien liggen "
Ik maak ook altijd uitgebreid schoon, ik hou van een schoon huis en ondanks dat het hier zelden vuil is doe ik extra mijn best, komt ook omdat ik zelf bij anderen erg op vuil in huis Let. .. Denk automatisch dat mensen dat ook bij mij doen. Vooral als ik bij iemand op de wc zit Let ik op de bril, op stof en kalk aanslag op het kraantje
Ik doe dat nooit. Hier is het altijd een rommel, maar niet vies. Mijn huis daar word in geleefd, ze doen het er maar mee 😁
nee, want visite komt hier meestal onverwacht . we wonen voor veel mensen op de route naar werk/winkelstad, dus die komen gewoon aan en zien wel of we thuis zijn . Het is hier niet vies, maar meestal wel een speelgoedbende . Of we hebben de hele achtertafel vol liggen met knutselspul. Dochter heeft ook vaak vriendinnetjes te spelen, dus altijd wel druk hier. Ik ruim savonds even op en op de dinsdag en donderdag als dochter naar peuterspeelzaal is dan maak ik schoon.