Nog een leuke van vanmorgen : ik zie dat de pijpen van de broek van Isabel te kort beginnen te worden . " Isabel, doe die lage schoenen maar niet aan maar trek even de laarsjes aan want je hebt een beetje hoog water in die broek " . Isabel tegen Mark " mark voel effe of er water in mijn schoenen zit want mama zegt dat ik hoog water heb " PROEST!!!!!!!!!
Haha heerlijk. Hier een paar weken geleden voor haar verjaardag. Mama? Lise hoeft niet meer 2 nachtjes slapen voor jarig, Lise genoeg geslapen
Deze las ik gisteren, ook wel lollig: Mijn dochter: 'Deze spin is verkleed als Sinterklaas!' #ikrekenhetgoed by Jochem Myjer on SOL United
Ik kan zo genieten van die leuke uitspraken D. vertelde dat zijn gastouder moest hoesten. "A. had een hoestje in de mond" Hij zocht mijn fiets "kijk, mama's fiets staat achter de struikels!" Sap is bij ons diksap uit een fles, maar ik had toevallig een pak appelsap en vroeg of hij sap wilde en terwijl ik het inschonk: "dat is geen sap mama, dat is oranje water!" Ik houd ze bij op facebook maar ga ze zeker een keer opschrijven
'de enkel van mijn hand' ze bedoelde haar pols 'mama ik wil een broodje meisjeskaas' jonge kaas werd opgevat als jongenskaas 'Ik doe ook mijn onderbroek tussen mijn billen want ik heb nu ook grote-mensenbilletjes'
Ik ben een peuter he mam , want ik peuter in mijn neus En mijn zoon heeft nu Engelse les op school en is daar erg druk mee. Zo was hij op zoek naar zijn underbrook en woont mijn zus in de unitet staten
Hahaha Volgens onze dochter van 3,5 spelen de auto s tikkertje want eentje rijd voorop en de rest komt m achterna om te tikken
Ik sta me na het douchen aan te kleden en dochterlief staat te kijken "wat doe jij nou aan?" "Mijn onderbroek" "Maar je mist een stuk hoor" (het was een string )
Mama ik heb al genoeg gegeten want ik wordt al zo groot als papa want ik krijg al haar op mijn been"........ Aha ok dan! Eet toch je korstje maar op.
Hahahahaha... Hier hadden we gisteren ook een leuke... We waren samen de honden aan het uitlaten in het bos, en hij wilde de riem vasthouden (zonder hond, die loopt gewoon los)... "Mama, ik ga Ayka even aanlijnen..." "Nee schat, dat hoeft niet, ze moet haar energie kwijt, laat maar even lekker rennen..." *....stilte....* "Energiééééééééé, waar ben je?" "Mama, gaan we samen energie even zoeken?"
Mn neefje van 4 vertelde razend enthousiast dat hij pytons gezien had in het bos. Na lang navragen had hij het over bizons En ditzelfde neefje wilde een keer niet helpen opruimen na het spelen en zei : "Ja maar tante, ik heb zo'n last van zweetbenen!" Ik ben er nog steeds niet achter wat zweetbenen zijn
whahahha geweldig. Die van mij maakt er zo veel en natuurlijk nu valt me even niks binnen. maar gelukkig is het elke dag raak.
Hihi, leuk dit! Ik was afgelopen week ongesteld en mijn dochter kwam steeds vragen of ik een "pilletje voor de billetjes" wilde.
Zoon was gevallen en wreef over zijn knietjes: Ik "Ach ben je op je knietjes gevallen?" Zoon "Nee op de grond."