Ervaringen met fietskar

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Via Marktplaats kan ik een fietskar kopen van het merk Burley voor 200 euro. Hij is weinig gebruikt. Voor degenen die niet direct weten wat ik bedoel, dit is er zo een:

http://www.fietswagenwinkel.nl/N_frame. ... t_892.html

Nu ben ik benieuwd wie er een fietskar heeft en ben je er tevreden mee of juist niet?

Wat ik me ook nog afvroeg. Als je die kar achter je fiets hebt, kan je dan ook nog een buggydrager met buggy op je fiets doen? Want als ik bijv. ergens heen ga met Koen op de fiets en wil hem daarna nog vervoeren is die buggy weer handig. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

En vinden jullie 200 euro duur of juist niet?

Gr Otje

2. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    heeft hij een hardschalen onderkant?Dat is nml veel veiliger dan een stoffen onderkant!
    zou ik zeker op letten

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

volgens mij heb ik zoiets, ik vind een stoffen onderkant geen probleem, is nl heel stevig, en ik heb ook een buggiedrager op mijn fiets, is alleen met bochten lastig, die moet je nl wat ruimer nemen... even oefenen. ik ben er erg blij mee. voordeel van die van mij vind ik dat ik m ook kan inklappen. nadeel dat er geen duwstang aan zit. :D

groetjes, lidwina

4. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    tuurlijk is stof stevig, maar niet zo veilig.
    En dan bedoel ik uiteraard bij een botsing etc.

Zou er dus zelf nooit voor kiezen, maar ieder kijkt daar uiteraard anders naar.

5. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Je kan ook een fietskar kopen die je als wagentje kan gebruiken.Hoef je niet dubbel te shouwen.
    De mijne kan ik makkelijk afkoppelen en er zo de stad of bv kinderboederij mee oplopen...Erg makkelijk als ze erin in slaap vallen....lol....

Deel Deze Pagina