Op 16 september wordt Lotte alweer een jaar en op die dag geven we ook een feestje. De uitnodigingen zijn de deur al uit en vanmiddag zat ik nog eens te bedenken wie er allemaal komen. Ik kom op minstens 40 personen uit incl. kinderen (mits geen afmeldingen) Ik was niet van plan om de hele middag (feestje is tussen 13-17 u) als serveerster rond te gaan lopen dus het is self-service wat mij betreft maar hoe ga ik dat nou aanpakken met hapjes/snacks etc? Ik zat te denken aan het standaard werk van chips, nootjes, toastjes etc maar ook voor de kinderen wil ik wat leuks.. Suggesties zijn meer dan welkom!
hmm.. ik ga wat missen geloof ik Maar voor de kinderen kun je natuurlijk van die zakjes met snoep maken, of peuterkoek.. naar geland de leeftijd natuurlijk. Ja kan ook partjes fruit maken en in bakjes doen...
Ik heb gisteren voor de kids, spekjes aan een prikker gespiesd. Gingen er makkelijk in!! Je hebt ook veel traktatiesites mss staat daar nog wat op.
ik heb ooit een heel leuk setje van die koekjesvormpjes gekocht en aar steek ik ook ontbijtkoek enzo mee uit, ik ben zelf voor die hele kleintjes niet zo fanvan de chips, nootjes en bergen snoep...kaasjes en worstjes hadden wij laatst en komkommerreepjes, wortelreepjes en soepstengels met dip, poffertjes, etc. Alvast gefeliciteerd iig en veel plezier met voorbereiden
Voor de kinderen weet ik even niet. Maar voor de gasten zou ik een tafel neer zetten met glazen en allerlei drinken erop, zodat ze zelf kunnen pakken. Anders ben je echt gaar als het voorbij is.
Ik zou voor de kinder prikkers maken met lekkere dingetjes erop (worstje, kaasje, druif, cherrytomaat ed.) en die in een halve kool prikken
Sjee wat n drukte, Wen. Ben benieuwd. Wij hadden t makkelijk gemaakt: snoepies en zakjes chips voor de kinderen (zijn vooral ook n eind ouder dan Giulian). Maar schaaltjes komkommer zijn vaak ook een feest en schaaltjes met verschillend fruit, dat heb ik zelf ook liever dan chips, mjammie!
~wil er nog wel aan toevoegen, dat als je al zoveel mensen krijgt, je het jezelf niet al te moeilijk moet maken van te voren. Pfff! Word al moe als ik denk aan appels schillen en sinaasappels pellen voor een hele stoot kinderen.