Hallo allemaal, Ik had even een vraagje. Zijn er nog meer zwangere vrouwen die zo ongelooflijk moe zijn? Ik slaap behoorlijk wat uren, maar ik blijf zo verschrikkelijk moe. Ik ben gewoon ellendig van moeheid. Ik wil van alles doen, maar het lukt me gewoon niet. Groetjes Sam
Hier nog een. Ik kan de hele dag wel slapen en het huishouden staat op het moment op een heeeeeeeeel laag pitje....
Dat had en heb ik ook... Is bij mij na 20 weken ong. wat beter gegaan en nu moet ik echt 's middags gaan slapen helaas.... Het is heel normaal om tijdens je zwangerschap periodes van extreme vermoeidheid te hebben, alleen vaak erg onhandig. Groetjes, Mirelle.
Je zal nog even vol moeten houden hoor.Ik heb het ook gehad.En net als Mirelle schrijft ben je aan het eind ook toe aan een middag slaapje. Alles moet gewoon op halve kracht.Je kan wel meer doen maar daar word je vanzelf voor gestraft.
Hoi! Ook ik heb vreselijke last van moeheid..als ik een beetje loop ben ik al kapot.. Komt ook niets uit mijn handen...en misselijk! Ook van geurtjes wordt ik gek... Liefs Esmay
Je bent niet de enige hoor! Ik ben echt zo moe dat er (ook op mn werk) bar weinig uit mn handen komt. Maar ook thuis; moet echt even 'pauze' houden tussen het afwassen door enzo... Gelukkig nog na deze week nog maar 2 weken werken en dan heb ik vakantie!....
Hier nog een vermoeide zwangere. Vooral eind van de middag. Moet wel zeggen dat het langzaam weg gaat. Probeer er expres niet aan toe te geven omdat ik s'nachts vaak wakker lig en tig keer naar de wc moet. Liefs Vlindertje
ben al 33 weken zwanger en mijn moeheid is niet over gegaan. Ik moet zelfs elke middag ff slapen. Trek het anders echt niet, als ik t vertik zie ik soms gewoon dubbel van vermoeidheid.
Ik ben ook steeds zo moe! Af en toe ben ik gewoon dizzy van de slaap....of zou ik het liefst effe een potje janken omdat ik niet vooruit kom... Vandaag weer zo'n dag. En vanmiddag/vanavond nog wel een personeelsuitje. Ik wil mezelf er niet te veel aan toegeven, dus ik denk dat ik wel gewoon mee ga. Maar ik weet niet of het nou juist verstandig is om je er overheen te willen zetten....of is het juist beter om er maar zoveel mogelijk aan toe te geven? ...zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
maareh.. ondanks dat het normaal is om moe te zijn tijdens je zwangerschap.. werd er bij mij meteen getest hoe het met mijn ijzergehalte stond toen ik mopperde over dat ik ineens toch wel erg moe was. en inderdaad: 6.5 nog lager en dan krijg je staalpillen dus nu aan de floradix (homeopatisch drankje dat je ijzer oppept) moet over 3 weken weer terug en dan zal ik zeker vragen of ze het niet nog eens kan testen. kijken of het echt werkt had namelijk niet verwacht dat mijn ijzer te laag zou zijn eet me suf aan tomaatjes.. job vraagt al af en toe of ik zeker weet dat het geen konijn word... maar klaarblijkelijk is er nog iemand gek op tomaatjes en dan wel op het ijzer dat in de tomaatjes zit dus tja.. vervelend! meer tomaatjes eten en dus aan de floradix. maarja. het is 2 seconden werk en misschien ben je in no time van een groot deel van je vermoeidheid af
Hier nog een met de conditie van een schildpad. Vanaf week 6 zit ik al thuis. Alles wat ze kunnen onderzoeken is onderzocht, maar (helaas) zonder resultaat. IK ben een op de 20.000 vrouwen die extreem veel last heeft van zwangerschapskwalen (naast moe ook misselijk). Niets aan te doen dus en gewoon mijn tijd uitzitten.
Ik ben ook sinds het begin moe. Die energieboost die je schijnt te krijgen halverwege de zwangerschap heb ik nooit gehad. Ik slaap vaak na het avondeten, dan doen mijn man en ik allebei een dutje op de bank. Wat voor mij helpt is om me echt er toe te zetten om wat te gaan doen en dan voel ik me daarna toch weer blij. "Zie je wel dat ik het kan!" denk ik dan!
ik heb er ook nog enorm last van....kom ook amper vooruit in huis,maar zodra ik de kans krijg slaap ik wel ff.....maar daarna ben ik vaak nog moe
Was tijdens mijn zwangerschap ook moe en ze hebben toen gezegd dat als t echt erg werd je eventueel Roosvicee Ferro te gaan drinken Zit extra ijzer in, t is een opkikkertje, maar moeheid blijft tot t einde Er aan toegeven en smiddag lekker ff slapen of gewoon even gaan liggen als de omstandigheden dat toelaat
Hier is het ook zo erg... Ik werk gelukkig maar tot half 2 maar als ik dan thuis kom slaap ik eerst even een uurtje. Dan kan ik weer even vooruit!