Hey meiden, Ik ben op zoek naar een positiejas voor de winter maar 1tje die ik ook kan dragen op de wintersport..dus geen stoffen jas. Kwam al wat tips tegen voor mamalicious.nl..maar zie daar helemaal geen 1 jas! En ik ben op zoek naar een skibroek..maar ik denk dat ik daar gewoon maat XXL voor moet nemen ofzo. Wij gaan over een maandje op wintersport..ik ga lekker wandelen etc, ben dan 20 weken maar verwacht dan toch wel een grotere buik te hebben aangezien ik er 2 draag. Alle tips zijn welkom.. Groetjes
Skibroek kun je vergeten; ik heb me namelijk helemaal suf gezocht! En als je er een hebt die over je buik past, dan zwem je erin op je kont, ook geen gezicht. Ik heb daarom mijn normale skibroek laten vermaken. Rits is er uit gehaald en voorpand helemaal vervangen door stretchstof, ideale oplossing. Misschien ook ideetje voor jou? Mocht je geinteresseerd zijn, je mag hem ook overnemen, PB me dan maar voor wat meer gegevens.
Bij Scapino zijn de skibroeken redelijk geprijsd, dus het zou dan evt nog een optie zijn om wel een nieuwe broek te kopen, en deze dan te laten vermaken, zoals mn voorgangster zegt.
Hey dames,... Misschien dat jullie me aan een juist antwoord kunnen helpen! Mijn wintersport staat gepland op 9 februari a.s. Op dat moment zal ik ong. 8 weken zwanger zijn. We hebben ons appartement op 2000 meter,... wat wil zeggen dat de pistes nog hoger zijn. Nu lees ik overal in de folders/boeken dat een skivakantie boven de 2150 meter wordt afgeraden.... i.v.m. tekort aan zuurstof. Mijn huisarts en verloskundige zeggen dat ik best kan gaan skieen... maar twijfel behoorlijk. Ze schrijven zoiets toch niet voor niks zou je zo zeggen? Joycie en Olove hoe hoog zitten/ zaten jullie? En merkte je daar ook daadwerkelijk iets van?
@libelle Geen idee hoe hoog we zitten..dit wordt mn eerst wintersport ( na ja..geen sport dan )..Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb ook al zuurstof tekort doordat ik bloedarmoede heb ( ijzer tekort )..je merkt het vanzelf wanneer je snel buiten adem bent..en dan gewoon rustig aan doen.
Mijn VK gaf aan dat ik echt niet hoger mocht dan 2200 meter. Het dorp lag op 1600 meter, maar ik wilde toch graag met de lift omhoog om met manlief te lunchen. Ze gaf aan dat dat mocht (tot max 2200 meter dus), maar dat ik direct naar beneden moest als ik duizelig zou worden. De een reageert namelijk heftiger op hoogte dan de ander. Ik heb overigens nergens last van gehad (behalve dan van de frustratie dat ik met verse sneeuw en stralende zon niet kon skiën ) Was trouwens wel sneller buiten adem, maar was toen ook al 23 weken, misschien is dat voor jou anders met 9 weken.