Geen weer voor een zwangere!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel0, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    :).. de titel spreekt voor zich!
    Wat is het warm he meiden!!!

Wat doen jullie met dit weertje?

Ik ben nu 38 weekjes zwanger en wat ik doe is mijn hond uitlaten en wat boodschapjes, misschien nog wat poetswerk (sochtends dan) maar ik ben gebroken!!!

Meerdere hier last van?

En dat terwijl ik normaal echt een zonnemans ben, lekker roseetje erbij, hahaha... dat zit er nu niet in! Maar dat is niet erg maar wel zoooooo vermoeiend dit!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb ene zwembad buiten staan daar ga ik af en toe even in dippen. voor de rest doe ik echt helemaal niets hahaha

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Voor mij liever dit dan in de sneeuw met gladde straten en kou.... Ik doe lekker rustig aan, heb mijn leren slipper collectie uitgebreid (3 kleuren) want ik pas mijn schoenen niet. En lekker op stretcher in de tuin in de schaduw met een 0,0% rose biertje! En lekker rustig aan!

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, ik merk het ook hoor... Het vreet gewoon energie, die warmte. 's Ochtends gaat het wel, maar aan het eind van de dag kan je me opvegen.
    Wel irritant, want je kan er zo weinig aan doen. Heb net al op bed gelegen, maar dat ben ik na een tijdje ook zat.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan de zon nu al niemeer verdragen. Zit de hele dag binnen met de rolluiken dicht, is tenminste nog te doen. Belt een vriendin van me op zullen we lekker in het zonnetje gaan liggen dit weekend? Beetje bakken? Uhh, dacht het even niet hè haha:p

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat ik doe? bij het zwembad van mn zoontje hangen en natte knuffels in ontvangst nemen:D de schat wil mama ook wel "wassen" met een doekje, lekker verfrissend!

7. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig om jullie reacties te lezen.. zwembadje is idd een goed ideetje! Wel makkelijk als je al een kindje hebt rondlopen natuurlijk, dan staat ie waarschijnlijk toch.

En die 0,00% rose biertjes smaken ook erg lekker, ter vervanging! Zo toch nog een beetje het gevoel gezellig mee te kunnen doen he.

Hier ook een vriendin met de vraag naar terras te gaan, pfff word al moe van het idee!

Voor de meiden die nog langer moeten..... heel rustig aan komende weekjes, we krijgen een warme zomer!

8. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Same here, 38 weken zwanger en al de hele dag dood en doodmoe en heb nog niet veel bijzonders gedaan...

9. Sabrina1986

Sabrina1986 Actief lid

8 dec 2010
    123
    0
    0
    Hier 39 weken en 2 dagen zwanger...ben vanochtend te winkelen geweest. Effe
    ontspannen. Daarna heerlijk broodje gegeten bij subway met me vent.
    Daarna heerlijk binnen achter de naaimachine gezeten. En nu lig ik even op het kraambed. Met mijn telefoon op het forum lezen..

Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal gehad heb.

10. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ik doe ook helemaal niks!! Lekker in de schaduw en m'n benen in de zon. Krijg af en toe wat water over m'n benen heen van m'n dochtertje die lekker in d'r zwembad aan het spelen is!

Morgen wordt het broeierig warm, dan is het 24 graden en het gaat regenen.. dat is toch zo vies!!!

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk tot vandaag weinig last gehad van de warmte. Gisteravond heel slecht geslapen en daardoor nu helemaal op. Dus de hele dag op de bank hangen voor de tv met de ventilator aan en genieten van het getrappel in mijn buik. Ga me vooral niet moe maken.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het verschrikkelijk!
    Niks doen word ik zo moe van, maar iets doen is het veel te warm voor. Ik zit nu al een half uurtje op de bank niks te doen en heb het nog zooo warm :(

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hier ook 38.2 weken zwanger. en ik kan er echt niet meer tegen.
    haha ik kan niet lang staan op mijn olifantenklompjes.. en die hitte is echt niet te doen hier in brabant, op dit moment geeft de teller 32 graden aan hier.. bah bah..

14. thank god voor stenen huizen hier :p Binnen is het heerlijk koel, ik blijf dus lekker binnen en aangezien ik rust heb mag ik ook niet zoveel, maar ben een beetje in de babykamer aan het rommelen geweest vandaag en tennis gekeken. Het wordt (hier) alleen nog maar warmer straks :$ Hoop niet dat ik met 40 graden moet bevallen!

15. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    ik trek het ook niet
    ik wilde vanochtend naar het strand woon dichtbij scheveningen
    maar ging heel even wat boodschapjes halen en tis gewoon warm maar heb ook sinds gisterenavond als ik loop stekende pijn in mijn bovenbuik....waar dat vandaan komt i dont knowww
    dus ik doe maar gewoon even helemaal niks

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    0,0 % rose biertje drinken en een beetje hangen op de bank, met gruwelijk dikke voeten...het is me nu echt te warm

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb veel te veel gedaan voor een zwangere met dit weer. Dat moet ik mezelf echt af leren de komende weken.

In huis is het gelukkig redelijk koel, dus ik zit momenteel liever binnen dan buiten. Op het balkon is het niet uit te houden. Hier dus op de bank met een 0,0% witbiertje :).

18. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik was vorig jaar met die hitte ook zwanger. Weet nog goed hoe ik me toen voele. Kon niks als op de bank hangen met de airco aan en wachten tot het weer tijd was om naar bed te gaan. Gelukkig ben ik nu pas 12 weken en kan ik nog een beetje genieten van de zon maar merk wel dat ik er lui van wordt, vooral als ik dan ook nog heb gegeten, voel me net Dommel die witte hond.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met dit warme weer vind ik het binnen beter uit te houden dan buiten.
    Alhoewel ik een echte zonaanbidder ben, zit ik nu dus liever binnen op de bank.

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Bij mijn ouders op de camping gezeten, aan het water in de wind en schaduw. Was heerlijk! En thuis lekker verfrist door mijn zoontje die met de gieter over m'n dikke voetjes aan het sproeien was. Zo wat kouds te drinken en in de bank, want ik ben kapot :p

Deel Deze Pagina