Ik heb nu al 2 dagen lang weeen pijn. Ik weet dat het dezelfde pijn is want bij S. had ik deze pijn ook, alleen dan pas helemaal aan het einde van de zwangerschap! Ze komen ong 7 a 10 keer op een dag en houden dan even ruim een minuut aan. Het enige verschil met S. is dat de pijn veel heftiger was dan dat ik nu heb. Ook mijn buik is niet echt hard. Wel wat harder dan normaal maar niet zo hard als bij een echte wee. Ik had dit helemaal niet tijdens de zwangerschap van S. Moet ik me zorgen maken? Of zijn dit gewoon onschuldige oefenweetjes die weer overgaan.
zolang ze niet heel regelmatig komen is het denk ik niet heel erg, maar het is zeker wel een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen, voor zover dat kan natuurlijk... ik zou het ook zeker even aangeven bij je volgende controle bij de vk!
Dat zou ook zeker kunnen, ik ben sinds gister halve dagen gaan werken omdat ik het niet meer trok allemaal. Teveel gaande prive en teveel klachten. Zit ook met bekkeninstabiliteit dus rustig aandoen is een must nu... Kijken hoe het gaat als k dit weekend lekker thuis rustig aan doe.
Hoe is het nu? zie dat je nog maar 25 weken bent.. Als het aanhoudt zou ik toch even VK bellen, beter een keer te veel dan te weinig want het klinkt best spannend...
Nu gaat het wel en komen ze minder, hoe meer ik beweeg en doe hoe vaker ze komen, hoe minder ik doe (lig nu op de bank) Hoe minder ze komen, dan komen ze miss 4 keer per dag ofzo... Ik weet gewoon niet wat het is alleen dat de pijn precies de pijn is die ik bij de weeen van S. had alleen dan minder pijnlijk en mn buik is minder hard dus of het dan echte weeen zijn durf ik ook niet te zeggen.
Maar wil je dan geen zekerheid?! Niet om je bang te maken, maar hoorde laatste nog van iemand met een veel te vroeg geboren kindje (gelukkig wel overleefd) dat ze als ze eerder actie had ondernomen met weeenremmers de boel had kunnen rekken. Ik denk dat jij je lijfhet beste kent, maar toch! succes!
Ik zou ook even bellen hoor. Ik had vanaf 22 weken bedrust omdat wel duidelijk was dat onze tweeling veel te vroeg zou komen. Ben uiteindelijk opgenomen met 26 weken en met 28 weken bevallen. 5 dagen voor de bevalling kreeg ik ook weeen, zelfde zoals jij beschrijft. Dag 5 braken mijn vliezen, en kwamen mijn jongens. Ik zou zeker bellen en even overleggen
he gatsie ik maak me echt zorgen! Gister wilde ik bellen rond 15:00 omdat het aan bleef houden en toen was de praktijk dicht, de assistente zat er alleen in de ochtend dus toen dacht ik laat maar, het zal wel weer afnemen als ik rust nam. Ik was echter net een uurtje naar de stad geweest om iets te ruilen. Nu zit ik al de hele dag thuis en het blijft aanhouden! Zal ik de dienstdoende verloskundige bellen of zal ze dan voor niets komen...
ach laat ook maar ik bel gewoon haha sorry! Heb vanavond een BBQ maar zo op deze manier gaat dat natuurlijk niet. Ik heb niet voor niets een zorgverzekering lijkt me haha. Ff bellen dus!
Ze zegt dat het helemaal geen probleem is en het gewoon prima kan. Zolang ze niet om de 10 minuten komen is het prima. Ze zegt dat het vaak zo bij een 2e kindje gaat... Ik ga zo toch wel even langs de praktijk omdat ik het toch even zeker wil vaststellen dat ik me idd zit te stressen om niets... Ze zal me wel een zeur vinden maar wil wel ff het zekere voor het onzekere.
@VrouwtjeRomy Goed dat je toch even gebeld hebt, dat lijkt me voorlopig een geruststelling. En als je maandag toch nog langs wilt gaan bij de VK zou ik dat zeker doen. Wie weet kan het totaal geen kwaad maar het is wel zo fijn voor je zelf. Succes!!
Ben net al even langsgeweest, de baarmoedermond is nog dicht gelukkig dus dat zit goed. Verder moet ik rustig aan doen en weer aan de bel trekken als ik vruchtwater verlies of als deze weeen regelmatig gaan komen. (elke 10 min ofzo) Voor nu ben ik eventjes gerust!
Wat goed dat je gebeld hebt!! En maak je zeker geen zorgen of je ze tot last bent, het gaat tenslotte om je kindje. Ik heb hetzelfde gehad en die van mij is met 32 weken geboren, dus kan iedereen alleen maar adviseren om te bellen als je je zorgen maakt! Goed dat je bmm even gecheckt is, toch een geruststelling. Denk aan jezelf en doe rustig aan. Hoop voor je dat het dan afneemt. Succes!