Visolie supplement

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karina2006, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ergens gelezen dat het belangrijk is om in het tweede trimester van de zwangerschap visolie te nemen. nu heb ik net een pak mama multivitaminepillen gekocht zonder visolie. Kan ik hiernaast een apart supplement met visolie gebruiken (dus niet specifiek gericht op zwangerschap)? En hebben jullie aanraders van een bepaald merk?

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ja, dat kan. Ik gebruik zelf al jaren die van de Action, voel ik me heel goed bij!

3. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Ja, doe ik ook. Ik gebruik visolie van VSM, puur mama.... Zou inderdaad goed zijn. Kan alleszins geen kwaad...

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Doe ik idd ook! Naast de vitamines van Puur Mama vsm, slik ik ook de visolie van Puur Mama. Vorige zwangerschap ook zo gedaan en beviel prima.

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ik gebruikte Davitamon mama compleet care + vis-olie... Speciaal samengesteld voor zwangeren...

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Die Davitamon met visolie zou ideaal zijn, maar die is (heb het op zich al 1.5 wk niet meer gechecked) al weken niet meer leverbaar. Heb nu VSM visoliecapsules, die ik slik naast de mamavitamines (zonder visolie) van Davitamon.

Deel Deze Pagina