Oh, dat weet ik eigenlijk niet... Ging er eerlijk gezegd van uit dat dat allemaal hetzelfde is...alleen wat goedkoper... En waarom zou ik deze dan niet mogen nemen als ik zwanger ben en een ander merk wel?
Dat maakt niet uit, er is geen ADH vastgesteld en dus ook geen ADH voor zwangeren. Het enige dat zo kan zijn is dat er vanwege de lage prijs minder zuivere visolie is gebruikt.
ik heb tabletten van de kruidvat vitaal zwanger zeer vies en groot maar er staat op bevat vis vitamines en soja vitamines
Ik gebruik de etos zwanger zijn capsules. Net even op het doosje gekeken. Er zit omega3 in! Zou dat voldoende zijn?
Bij het kruidvat krijg je Femnatal, die staan ook tussen de multi vitamines, speciaal voor zwangere vrouwen. Daar zit ook alles in. En ruiken nergens naar. Maar als je gezond eet, elke dag groente en fruit, en zuivel ben je ook al heel goed bezig.
hoi, ik heb ook zo'n proefpakketje gekregen van vsm puur mama visoliecapsules, maar die pillen zijn best wel groot, krijg ze mijn keel bijna niet door doordat ik een slikreflex probleem heb en grote pillen niet of nauwelijks doorkrijg. wat is nog een ander goed merk hiervan en dat de pillen een stuk kleiner zijn?
Je kan er ook een gaatje in maken en in een bakje yoghurt oid laten lopen! De meeste visoliecapsules zijn vrij groot, die van Lucovitaal (oa te koop bij Kruidvat, Etos e.d.) zijn wat kleiner.