Ik ben nu 26 weken en 2 dagen zwanger van min 3e kindje. Helaas is mijn 2e kindje geboren met bijna 13 weken,deze bevalling was opgewekt omdat het kindje niet in orde was en ik daardoor ook doodziek was. Nu ben ik dus opnieuw zwanger en ik ben erg gelukkig dat ik nu al zover ben! Maar ik heb wel zoveel angst dat het mis gaat,ik heb zelfs paniekaanvallen en heb van de gynaecoloog Lorazepam gehad om een paniekaanval als die te erg word te stoppen. Ik vind het soms ineens zo eng als ik de kleine voel bewegen. Ondanks dat ik echt heel erg gelukkig ben,want ik voel me op en top zwanger en het voelt heerlijk. Heb alleen soms dagen dat ik echt alleen kan huilen en ik steeds zeg dat ik het maar niet aan kan. Mijn gyn is hier van op de hoogte en doet er alles aan om me het zo prettig mogelijk te laten verlopen en dat werkt heel goed maar toch..... Ik tel echt langzaam af tot de bevallingsdatum,kan gewoon niet wachten ook om mn kleine meisje (ben zwanger van wederom een meissie) vast te houden maar ohw zo bang te gelijk.... Herkent iemand dit en wat werkte bij jullie als die angst ineens op kwam zetten? Groetjes,Mams1985
ja ik ken dit zoooo. ben voor de 1ste keer zwanger nooit geen miskraam of iets mee gemaakt maar toch zo verschrikkelijk onzeker. in de familie en vrienden kring al zo veel mee gemaakt dat het mij zo onzeker maakt dat ik blij zal zijn als ik bevallen ben. het gaat goed allemaal hoor, totaal geen reden om onzeker te zijn maar toch heb ik dat gevoel. en dan kan iedereen zeggen meid maak je niet druk en geniet ervan, maar dat is soms zo moeilijk. tuurlijk geniet ik en ben ik heel blij maar het gevoel blijft. maar ben nu 24 weken geweest dus komt goed heel veel succes meid!!! en we slepen elkaar er gewoon doorheen