Beetje onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by ing49824, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi dames,

moet even mijn "ei" kwijt.
    Nu moet ik er even mee beginnen dat ik nog niet zo lang ben gestopt met de pil, heb 19 juni de laatste gehad.
    Nu was de eerste echte ongi na 32 dagen, daarna 28 dagen en inmiddels zit ik op 36 dagen. Heb al een aantal testjes gedaan, allemaal KV 2voor5 en deze geven negatief aan.
    Heb wel het idee dat ik mijn eisprong heb gevoeld, maar zeker weten doe ik het ook niet.
    Ruim een week voor NOD had ik allerlei kwalen, zoals heel pijnlijke liezen, borsten, en steken in onderbuik. Die pijnlijke liezen heb ik nog steeds en af en toe ook steken in borst, doortrekkend naar de oksels.

Is dit nu een kwestie van, hormonen zijn nu misschien echt uit het lichaam en het moet allemaal op regel komen nu? Ik weet het even niet meer. Wordt er een beetje onzeker van. Wil absoluut niemand voor het hoofd slaan, weet dat er meiden zijn die veel langer bezig zijn en het is zeker niet de bedoeling om met mijn stukje hier iemand te kwetsen.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groetjes Ing

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,148
    0
    0
    Drenhte
    Tja zonder ovulatietesten is het nooit zeker te zeggen wanneer je ei was.. je kaartje kan ik helaas ook niet bekijken..
    Ik denk dat aangezien de zw testen negatief blijven je het nog maximaal moet aanzien totdat je twee week "overtijd' bent, dat zou ik doen omdat het zeer zeker kan dat je een veel langere cyclus hebt.
    Mocht je dan nog niet ongi zijn en je houd nega testen zou ik persoonlijk toch de ha om advies vragen. Weet niet of ze al wat kunnen doen hoor aangezien je nog net met de pil bent gestopt.
    Maar als je zelf toch n vermoeden hebt dat je zwanger bent kun je ook een bloedtest aanvragen..
    Sorry heb je geen heel duidelijk antwoord gegeven haha.. maar vrouwen lichamen kunnen nog al raar doen en bij n ieder is t anders.. hadden we maar n handleiding:p

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

heey ing vervelend dat je cyclus zo van slag, maar je kwetst niemand hoor we willen allemaal het zelfde en het liefst gister hihi;) maar ik denk dat je misschien een ander test moet proberen misschien clear blue digital, ik zelf ook de kruidvat gebruikt en die was negatief en een andere was licht positief maar ik zit nog voor me NOD. maar als ik jouw was zou ik een andere proberen om je iig wat gerustheid te geven. en als je nog twijfelt misschien de ha bellen??
    heel veel suc6

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Bedankt meiden voor de reacties.
    Heb gisteren nogmaals een test gedaan, nu een CB en deze gaf ook aan dat ik niet zwanger ben. Ik laat het hier nu bij.
    Mocht ik nou over een week of 2 a 3 nog niet ongesteld zijn geworden ga ik wellicht even naar de HA.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

ben je nog niet ongi ing? ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! :(

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nee helaas :( Hoop het ook, dankje wel :)

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Hey ing wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent en langzaam hcg aanmaakt.

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje Zwangels :)
    Heb nu in totaal 9!!! testen gedaan en alle 9 negatief, de laatste was woensdag een CB test :(

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Pff 9 testen dat is echt veel!! Heb je al contact opgenomen met de HA misschien zegt die dat je toch maar even moet bloedprikken...

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nee nog niet, wil ik nog even mee wachten. Heb wel het idee dat het zo kan komen, had net een speldenprik roze na het plassen op het papier...

11. Leeuwtje86

Mar 9, 2012
    96
    0
    0
    Het kan best lang duren voordat de pil helemaal uit je lijf is, aangezien je 3 maanden geleden pas gestopt bent. Dus misschien dat je daarom vanalles voelt en dus nog aan het ontpillen bent. Daar hoort ook bij dat je cyclus nog 'zoekende' is. Ik dacht de eerste maanden ook dat ik allerlei zwangerschapskwaaltjes had en mijn cyclus was heel wisselend. Ik hoop voor jou dat de hormonen snel uit je lijf zijn, want ze maken je alleen maar heel onzeker. Succes met zwanger worden!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Hoe is het nu met je ing?

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Het gaat goed :) Ben ongesteld geworden vandaag, eindelijk :) :) :)

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Oke!

Share This Page