15 weken zwanger en buikpijn bij zitten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door FEE88, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Beste verloskundige,

Ik ben nu ruim 15 weken zwanger en heb sinds een week ongeveer heel veel pijn in mijn buik als ik ga zitten ook heb ik regelmatig harde buiken. Kan dit kwaad en komt je dit bekend voor? Ik heb geen blaasontsteking dat heb ik laten testen wel streptokokken b maar weet niet of het daar mee te maken kan hebben?

Alvast bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Fee88,

Streptoccocen hebben daar neits mee te maken. Het is waarschijnlijk het gevolg van het groeien van je baarmoeder en evt in combinatie met veel activiteit van jou. Je merkt dat vaak pas als je rust neemt. Probeer eens een weekje op je activiteiten te letten en eens minder sociale dingen te doen bv. Als je gewerkt hebt, even een half uurtje zitten, dan pas gaan koken. Even geen afspraken 's avonds en op tijd naar bed. Waarschijnlijk wordt het dan wel minder. Een warme kruik helpt ook vaak tegen pijn. Zolang je geen bloedvelries hebt of je hebt continu pijn in je buik, zou ik het nog even aankijken.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina