Te hoog suikergehalte, bij tweede prikken keer beter?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door angel81, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Hi meiden,

heeft iemand ervaring met de 1ste keer een te hoog suiker en nog een keer testen? Was het toen beter of had je toen weer een te hoog gehalte? Mijn suiker was nu op het randje en moet nu nog een keer, en ben nu toch een beetje ongerust. :( ...

thnx

2. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Hier bij 25 weken een suikergehalte van 7.1 (klein uurtje na ontbijt). Zou te hoog zijn. Heb toen een curve moeten laten prikken (3 keer prikken in de loop van de dag). Toen was hij juist laag (tussen de 4 en de 5 iedere keer). Dus het kan inderdaad gewoon een slechte dag zijn. Succes!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

tegen mij is gezegd dat tussen de 4 en de 5 goed was.

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ja, als ik tussen de 4 en de 5 had gezeten was ik ook dolblij geweest. Had alleen ruim over de 7 :( ....En dat is net teveel.

5. ProudMum

wanneer moet je weer?

6. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ja, laag is goed, toch? Vandaar, ze laten je dus gewoon voor niets lopen! Maar goed, als er wel iets is, ben je blij. Dus maar gewoon voor de tweede keer prikken gaan, weet je het zeker. Net boven de 7 is echt niet hoog hoor, dat zeggen ze alleen als je zwanger bent. Ik heb gehoord dat boven de 10 pas echt diabetes is. Dus het zal wel meevallen.

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik ga donderdag weer... Maar dan moet ik een standaard ontbijt eten en precies na 2 uur laten prikken. Ben heel erg benieuwd..

8. ProudMum

je mag er een kwartiertje speling tussen hebben hoor. komt niet zo nauw aan op de tijd

Deel Deze Pagina