Of 2e, of 3e....? Hoe krijgen we het toch voor elkaar.... Van ons meisje was ik op 31 juli uitgerekend en ze is de 27e geboren en nu ben ik op 27 juli uitgerekend. Ik grapte nog laten we oktober maar overslaan maar dat wilde ik niet dat is onzin. En laat het nou in oktober weer lukken! Natuurlijk nog even wachten tot de 12 weken voor iets meer zekerheid. Nu ben ik benieuwd wie hier ervaring mee heeft...!
Hier ook zo. Ongeveer dan. Was van Boaz op 18 februari uitgerekend. Uiteindelijk is hij de 27ste pas geboren. Nu was ik volgens mijn eigen berekeningen ook weer op de 18e uitgerekend. Maar is bijgesteld naar 14 februari. We zien het wel.
ik was 5 dagen uitgerekend na de eerste. was al bang om op zijn verjaardag te bevallen want in onze famillie komt het veel voor dat kinderen op verjaardag worden geboren. zo ben ik op de verjaardag van mijn moeder geboren en mijn oma op die van mijn overgrootoma enz inmiddels al 8 dagen overtijd dus er zit al minimaal 2 weken tussen de kinderen in. ziet er naar uit dat ze op sinterklaas gaat komen
ik ben er 1 april uitgerekend van de 3e 7 april word de jongste 5. heb al gezegd op 7 april doe ik niet bevallen dat is haar dag jullie stoppen er dan maar een kurk in! is maar afwachten.
Hier ook erg dicht bij elkaar. De tweeling is op 31 jan. geboren en nu ben ik op 3 febr. uitgerekend.......... We zullen wel zien. Het is zo wie zo al druk met verjaardagen mijn man is de 26e jan jarig.......... hahahaha hoe krijgen we het voor elkaar??????
Hier ook zo, vijf jaar geleden op 5 maart uitgerekend, nu op 7 maart. Mijn zoontje is op schrikkeldag 2008 geboren, dus ze kunnen eigenlijk nooit op dezelfde dag jarig zijn...
Ja hier ook. Dochterlief is geboren op 6 april 2010, en zijn nu 9 april uitgerekend. Ik denk alleen dat het wel maart gaat worden. (heb al bedrust ivm veel harde buiken/voorweeën) Maar het is wel mooi, vooral omdat onze zwangerschap een verrassinkje was.
Ik was uitgerekend op mijn verjaardag, dat is nu verplaatst naar 6 dagen later! Dit is ook mijn eerst. Dus ben benieuwd hahaha
Ik en mijn zus hebben dit ik ben 30 augustus geboren 2 jaar later op dezelfde dag kwam mijn zus. Is altijd best bijzonder en leuk geweest. Nu we beide ons eigen huis en leven hebben is het lastiger. Onze zoon is trouwens geboren op oma,s verjaardag de dag die we eigenlijk niet wilde maar ja kleine laat zich niet dwingen ze komen als ze komen hihi. Groetjes paula
Ik was van de oudste op 8-8 uitgerekend en toen is hij ook geboren. Tweede was ik 6-8 uitgerekend, scheelde maar twee dagen dus. Tweede kindje komt meestal iets later dus ik was er zeker van dat ik straks twee verjaardagen op 1 dag zit hebben haha! Leek me ook wel grappig, maar Sam kwam al met 39+3 dus ze schelen 5 dagen.
Mijn dochtertje is 21 april jarig en ben 10 april uitegrekend. Hoop natuurlijk dat ik eerder beval en anders ga ik het wel aangeven.
Wat leuk om te lezen dit. Ik was 17 mei uitgerekend van mijn tweede en ben op 14 mei bevallen. Nu zwanger van de derde en uitgerekend op 16 mei. Hoop stiekum dat de kleine ietsje langer blijft zitten (zeg ik nu, maar begin mei denk ik daar vast anders over )
Jaaa hier ook, zoonlief is op 10 maart jarig en ik ben 11 maart uitgerekend. Spannend hoor, of het op dezelfde dag gaat worden, al maakt het mij niet uit. En de jongens weten straks toch niet beter als het zo mocht zijn. Maar inderdaad, wat jullie ook al zeggen; hij krijgen we het voor elkaar
Hier ook super grappig!! Ik ben nu van de tweede uitgerekend op de verjaardag van manlief, 2 mei! Je snapt natuurlijk wel dat dat tot opscheppen lijdt bij mannen onder elkaar hahaha.. Maar stiekem hoop ik dat hij eerder komt.. Bij mijn dochtertje was ik uitgerekend op mijn moeder dr verjaardag 20 februari, maar zij kwam al 26 januari!
Mira is 1 mei geboren en ben nu 15 april uitgerekend! Zit dus 2 weekjes tussen, heb alleen sterk het gevoel dat ik over tijd loop dit keer.. Dan zouden ze nog dichter op elkaar zitten qua verjaardag!
Hier ben ik zelf geboren op de 23 juni, ben nu uitgerekend op 7 augustus, en mijn zoon was uitgerekend op 4 augustus, hij kwam uiteindelijk op 2 juli (een maand eerder).. Dus ik gok, dat dit kindje ook eerder zal komen, en dat dus alle drie de verjaardagen dicht bij elkaar liggen.
Hier iets anders, maar ik was uitgerekend op mijn eigen verjaardag Zoontje wilde dit niet, want meldde zich 9 dagen eerder (wel zwanger van 1e icsi, nooit over gedacht wanneer ik uitgerekend zou zijn, totdat ik zwanger was en mijn zus het opeens zei)