hmmm.. Ik kan er wel een aantal opnoemen. Vorige week nog die meid met een kindje van 4maanden die bij haar ouders woonde met een uitkering, vriendje zat nog op school en woonde ook nog thuis en ze wilde voor de tweede gaan en kon haar moeder lekker oppassen. *muuuuh* Die ene meid met een tweeling en geloof nog een kindje en zwanger was van een tweeling en het opeens een drieling bleek te zijn bij de geboorte en ondertussen tijd had om op 5 verschillende zwangerschapsfora mee te typen *nog een keer muuuuh* En natuurlijk een zekere vrouw die hier een verhaal vertelde en op haar blog al 'wat voorliep' wat betreft haar verhalen omdat ze daar al ten huwelijk was gevraagd en hier nog niet *3 keer muuuh*
Heb getwijfeld of ik het zou neerzetten hier, want wil geen rel veroorzaken of wat dan ook maar... ik vind dit toch wel een stom topic. Nu wil je dat mensen dingen gaan opnoemen die ze irritant of stom vinden/vonden. Mensen openen topics omdat ze iets kwijt willen, bespreken of wat anders, er zijn zoveel redenen voor. Heb daar een beetje respect voor. Nee dit kan niet vind ik.
mee eens. Zou me behoorlijk naar voelen als hier neer wordt gezet dat mijn topic als meest irritante moment wordt gezien. Dan geef je iemand nog even een schop na.
Siren, jeetje. Het is gewoon een geintje hoor, kom op. Dat gemuts hier! Het is ook meer op de belachelijke topics gericht, denkt niet dat mensen topics gaan noemen die normaal of gevoelige oid zijn.
siren84 ik ben het el met je eens, denk dat dit topic niet te lang open blijft omdat je weer verhalen van mensen dan opratelt en dat kan dus kwetsend zijn, of mensen voelen zich dan weer aangevallen.
Helemaal mee eens. Plus nog die vrouwen die graag ruim voor de 40 weken ingeleid willen worden omdat ze geen zin meer hebben in het zwanger zijn .
Dingen die ik opnoemde zijn mensen die gewoon compleet logen of gewoon zo'n hoge pet vanzichzelf ophadden dat het gewoon niet meer reeel was. Dus heus niet wanneer je serieus op dit forum meetypt. Anyway, snap het wanneer dit gesloten zal worden.. zal misschien weer wat dingen oprakelen.
Ohja, wat ik irritant vind dat ik dan topics bekijk met foto's. Zoals, show je huis, babykamer etc. en dan is zeker de helft van de foto's al weg.
ik vind het stom dat hier moeilijk over gedaan wordt, waarom kan zoiets hier nu niet. Verder: tord en umm+1 met wat jullie noemden.
Het enige wat ik echt irritant in een topic vindt. - Is als iemand zijn mening als de waarheid beschouwd en niet in ziet dat een ander een andere mening kan hebben. En ik bedoel dit in het algemeen,dus niet iemand in het bijzonder.
Ik vindt het irritant dat je je bericht na een bepaalde tijd (half uur ofzo?) niet meer kan wijzigen.. Wat ik ook irritant vindt is dat bijna overal een discussie van gemaakt wordt. Kijk; je hoeft het niet altijd met iemand eens te zijn, ieder zijn eigen mening natuurlijk en je hebt de vrijheid om die te uiten. Maar sommige reageren soms zo vel op iemand anders zijn mening, dat daar dan een hele welles-nietes discussie van komt..