Heeft iemand een leuke manier van ophangen / neerzetten van ontvangen kaartjes voor de geboorte van ons kindje? Ben benieuwd of jullie leuke ideeen hebben. Gina
ja van die kleine(gekleurde) knijpertjes en dan gewoon een paar lijntjes spannen of in een fotoladder (daar hebben wij er 3 van hangen in de woonkamer) liefs samantha
Ik had ze aan slingers door mn slaapkamer. Het heeft heel lang geduurd voordat ik ze ging opruimen. Nu zitten ze in een doosje waar we kraamkadootjes in hadden gekregen, heel grappig doosje.
Heb zo'n doosje bij prenatal gekocht, zit een lijn in en allemaal muisjes knijpertjes in roze of blauw Toen in de woonkamer opgehangen
ja ik heb eentje gevonden wel heel klein foto'tje hoor maar ik denk dat het wel te zien is wat ik bedoel liefs samantha
Hahaha wat grappig, ik heb ze pas afgelopen weekeind weggehaald.... Beetje laat maar vond het zo leuk staan! Wij hebben het ook aan een lint gehangen met knijpertjes van Zwitsal. In de gang. We hebben een hele lange gang dus dat kwam erg leuk uit. Ik heb ze nu in een heel leuk tasje in de kamer van Ewout gezet. Ik moet nu nog even bedenken wat ik ermee ga doen. Inplakken of gewoon in die tas bewaren.... zijn er wel erg veel misschien om in te plakken. Iemand ideeen....
ik had ze met een lijntje voor het raam hangen alleen hebben ze niet zo lang gehangen want we gingen plotseling verhuizen nu heb ik ze allemaal in een plakboek geplakt op naar de verjaardags kaartjes hoera 1 jaar