Nat geregend. geen gyn en honger

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Heb net het stortweer getrotseerd om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had een vervolgafspreek met de gyn vanwege mijn eerdere opname omdat ik uitgedroogd was. Mijn hele kont nat en eigenlijk de rest ook. Ik ben met de auto gegaan, maar het leek wel een zwembad waar ik doorheen moest, dus zelfs met paraplu ben ik niet droog gebleven.

Nou, daar aangekomen bleek dat ik om 12.15 uur een afspraak had en niet om 14.15 uur, zoals ze op de kraamafdeling op mijn kaartje hadden geschreven. Nu mag ik morgen dus weer terug.

Verder heb ik vanmiddag om een uur of half 2 gegeten. Twee hele borden macaroni. En ik heb me toch een honger nu. Volgens mij moet ik schade inhalen voor de eerste 20 weken. Toen reed ik naar huis, kwam ik bijna de straat niet in. In een zijstraat waar ik door moest loopt het riool niet door. Brandweer erbij enzo. Wat een toestand. Zo, nu ga ik eerst wat de eten zoeken. Wat een rare dag.

2. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Nou Meid, Rust lekker uit zou ik zeggen..en eet maar flink door, je moet ten slotte nu voor 2 eten toch?

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.978
    113
    ff lekker douchen, joggingbroek aan, pizza in de oven, filmpje op en hop op de bank.

Eet smakelijk !!

Lotte

4. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is balen zeg, hopelijk wordt je dag morgen een stuk beter :D

Deel Deze Pagina