Vissenkom

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Eerlijk gezegd wordt bevriezing als een van de visvriendelijke manieren gezien om ze naar de eeuwige vissenhemel te helpen.
    Door de kou raken ze in coma en overlijden dan.

Ook mijn broertje had een vis in een kom en ik verzorgde die altijd omdat hij dat niet deed, helaas had je toen nog geen forums.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Mijn goudvis is ook 12 geworden! Niet in een ronde kom maar in een rechthoekige bak.. Ik had ook verdriet toen dat beest doodging hoor..

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier ook een actief een aquariaan :D. Ik begon met een 60 liter en heb nu een 125 liter aqua. Met wat guppen en nog wat andere klein blijvende visjes neon tetra's vuur tetra's en nog wat waarvan ik de naam :) ff niet meer weet. Ook een bergje klein blijvende garnaaltjes erin zitten. Het is een gezellig geheel. Maar een aquarium vereist wel goede verzorging. Heb eindelijk na 2 jaar de perfecte bodemstofzuiger gevonden en gisteren heel m'n aquarium schoon gemaakt daarmee. Heb nl. een algen overlast niet normaal. Maar ze kunnen niets vinden aan m'n water waardes. Ben voor het eerst sinds lange tijd weer trots op m'n aquarium hij staat er weer netjes bij. Heel lang verhaal heeft er niet veel mee te maken.

Maar ik zou als ik jouw was voor een 40 liter bakje gaan ofzo met wat guppies. Die hebben ook niet zoveel eisen. En als je geen overschot wilt ;) neem dan geen vrouwtjes ;). Hier zitten alleen de mooi gekleurde mannen. :) haha

Deel Deze Pagina