Net mijn kerstkaarten hier besteld. Nu heb ik gekozen voor de goedkoopste verzending (toch nog bijna 6 euro) Maar nu duurt het 2 weken voordat ze bezorgd worden, is dat ook echt zo? Ik heb ze niet eerder nodig maar was gewoon verbaasd. Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn het wel mooie kaarten?
Ik heb ze ook binnen en ben ook heel tevreden. En gewoon binnen 2 dagen geleverd ipv de 2 weken die er bij de goedkoopste verzendoptie bij stond.
Ik heb ook meerdere keren via vistaprint besteld. Ik heb de eerste keer de spoedvariant gekozen, het jaar erop de 'gewone' postverzending. En toen was het er even snel. Het jaar erop dus weer voor de gewone verzending gekozen, maar toen heeft het wel bijna 2 weken geduurd (volgens mij 12 dagen ipv 14). Dit jaar moet ik nog kijken of ik ze weer bij vistaprint bestel (of een keer ergens anders).
Het is denk ik het risico wat je neemt waar je voor betaalt. Of de garantie. Het is maar net hoe je het ziet. Mijn ervaringen uit het verleden waren altijd wel goed met vista print. Nu besteld bij optimalprint, ook goed.