Hoi meiden, Ik heb bij vistaprint hele leuke geboortekaartjes gezien. Maar je kan geen proefdruk bestellen, je kan ze wel per 10bestellen. Ik heb gebeld en 1kaartje is niet mogenlijk werd mij medegedeeld. Maar ik heb een geboortekaartje voor een jongen en een voor een meisje, dus dat schiet niet op. En 10 bestellen van de een en 10 van de ander vind ik ook niks. Dan heb ik straks 10kaartjes van het ene geslacht terwijl het andere geslacht het is geworden. Ik durf het er niet op te wagen, straks zijn de kaartjes helemaal niks. Heeft er iemand ervaring met vistaprint? Zagen jouw kaartjes er goed uit? Of was het helemaal niks? Benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb geen ervaring met hun geboortekaarten, maar wel met magneetborden, visitekaarten, adresstickers en stempels. Ziet er goed uit en is snel en probleemloos geleverd.
Idem dito, echter had ik wel een klacht en daar wordt niet serieus naar gekeken. Dus als je pech hebt heb je pech.
Reeds diverse keren visitekaartjes besteld, daarbij ook alle gratis dingen die geleverd konden worden (blijf een nederlander he). Ik ben altijd zeer tevreden over hun service. Daarbij zou ik denken wat is nou het probleem met 10 kaartjes? Zijn ze ontzettend duur?
Heel slechte ervaring met hun visitekaartjes! Hebben ze gratis opnieuw gedaan maar was nog steeds niet wat. Geen goed kleurgebruik waardoor een en ander niet goed leesbaar was! Vond het papier ook te dun. Slecht gesneden ook. Zit je daar met een doosje van 100 stuks dat je zo in de ton kunt gooien!
Klopt, qua prof. visitekaartjes ben je niet aan het juiste adres. Slecht gesneden, vreemde kleuren etc, vlekjes op afbeeldingen (allemaal op dezelfde plek terwijl het niet in het origineel zit). 2 dagen later toevallig een "aanbiedingsmail" dat je de dingen die je net hebt besteld (letterlijk: alle bestelde producten - een voor een) en flink voor hebt betaald, nu als actie gratis kunt krijgen. Uhm, ik heb ze toch al? Als je mailt dat je de boel retour wilt sturen omdat je niet tevreden bent, en je je geld terug wilt, krijg je nog eens 1000 slecht gesneden en slecht gedrukte visitekaartjes op de mat, terwijl er geen reply is gestuurd of onderling is overlegd. Ook nadien geen reply's op klachten. Ik heb het opgegeven om in contact te komen met hun klantenservice. Mijn tip: ga naar een drukker en bekijk daar de boeken. Misschien is er zelfs de optie om het kaartje wat jij zo graag wilt, bijna exact zo te laten drukken - en dat in goed overleg en met proefdruk.
We hebben alleen ervaring met visite kaartjes. In de eerste instantie wilden wij ook geboorte kaartjes via vistaprint, omdat het me goedkoper leek en we hadden een erg leuk kaartje, maar ik vind de verzendkosten belachelijk duur..