Vacantie september turkije met 1.5jarige Side of Bondrum

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door piccolina, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Na ruim 5 jaar geen luxe vacantie hebben willlen we dat toch gaan doen.
    We hebben zelf keuze op:

Side
    ali bey club
    of prince turan of
    sentido turan prince
    Daar is duurder maar transfer 60min.

Bodrum
    Kefaluka hotel
    Daar is ruim 400 euro goedkoper maar transfer 2 uur...

Ik vraag mij af war zijn jullie ervaringen met 1.5 jaar baby en is het waard 400 euro sparen en langere tranafer nemen??

Ook wil ik zelf in hotel een kinderzwembad met baby glijbanen etc soort wat op ali bey is op zand met water lijkt mij leuk. Dat jn bodrum heeft dat niet maar wel een speelplaats naast zwembad met goede overzicht.
    Wat is beter/leuker voor die leeftijd???
    Mijn dochter is van de drukke ze loopt al/klimt bank bed op en eraf. Klimt uit stokke stoel etc.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
  3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Waarom niet Alanya en dan vliegen op Gazipasa? Transfer max 45 minuten :)

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben Ali Bey club Side Manavgat geboekt gisteren.
    14-23september.
    Was prijs/kwaliteit verhouding naar onze mening vrij ok. 1740 euro totaal.
    We waren helemaal weg van het baby zwembad op de zand..

Geen idee hoe ze vliegtijd 4 uur en transfer van 1 uur overleefd we zien het wel... We moeten ook buggy nog kopen ervoor denk ik.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou je maakt er wel een drama van hoor :) zo heel bijzonder is het toch ook niet? Wij vliegen elk jaar met onze kleintjes 3 uur dan overstap en dan nog een uur vliegen en dan nog 2 uur in de auto. Het moet gewoon, klaar. :) komt heus wel goed.

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Wij zijn in aqua fantasie geweest,leuk park maar heel druk meer dan 3000 kamers.
    Veel pluspunten ook minpuntjes.
    Wij gaan nu naar turan prince in juni (2 weken)
    Zaten te twijfelen naar aqua fantasie of turan prince.
    Is turan geworden.

7. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Lijkt me n leuk hotel! Mag ik vragen waar je geboekt hebt? (Ik kom namelijk veel hogere prijzen tegen)

Ps; ik heb ook zo'n drukteschoppertje! Dus ben ook benieuwd hoe t bij ons gaat als wij voor vliegvakantie kiezen! Haar drukte/karaktertje houdt ons een beetje tegen

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Absoluut niet. Mij dochter is hyperactief en zit nooit op 1 plek. Ze zit nooit op schot langer dan 30sec. In buggy wil ze ook uit. Mc ook krijsen. In stoel alleen als eten als op gelijk opstaan.
    Ze loopt ook al los en vanaf 6 mnd liep ze langs etc.
    Ze klimt nu op bed/bank daarna rugleuning daarna gooit ze zich op bank neer( deed toen ze 10mnd was)
    Is beetje voor het beeld waarom ze 4 uur niet blijft zitten

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Via traveltroef is handige site want hij verzamelt alle kortingen op dit moment. Uiteindelijk is gewoon neckermann.
    Er was 100 euro extra korting vorige week. Nu geloof ik is duurder indd.
    2weken geleden was zelfs 250 euro korting extra hadden we net gemist.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tsja. Mijn jongste is ook ontzettend actief maar soms moeten ze gewoon even blijven zitten. In de auto blijven ze toch zitten, omdat het moet. In het vliegtuig net zo. En na het opstijgen kun je ze met beleid ook wel rond laten lopen. Je bent echt niet de enige met een dreumes die niet stil kan zitten.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #11 piccolina, 14 apr 2014
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
    Blijkbaar heb je actieve maar niet zoals mijn dochter anders zal je niet zeggen dat hij blijft ergens waar moet.
    Er zijn actieve babys maar ook daarbij zoals in onze geval eigenwijs en slim. Ze weet dondersgoed hoe ze iets open moet krijgen of hoe ze moet zich gedragen als ze haar zin wil.

Het is een verschil met de auto en vliegtuig. In auto zit ze vast aan mc ook al wil ze uit kan niet en ik zit niet onder haar zodat ze kan mij pakken en krabben omdat ze uit wil. Ze huilt wel etc ik ga ook nooit weg met de auto langer dan 1 uur en enkel als ze echt moe is en moet slapen.
    Als ze krijst in auto en wil uit mc dan kan ik toch ook niet verder rijden alleen omdat het moet ik stap uit of ga niet.

In vliegtuig zit je met kleine suffe riem waar ze ook onderuit kan makkelijk nu al laat staan over half jaar. Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze krijsen als varkentje die wordt geslaagd. Ze kan uren volhouden daarbij ligt ze met gezicht op de grond ze zit dan totaal in stress ze stopt ook niet als ik haar eten geef of flesje.

Wat je zegt is waar het zal moeten dan zal het ook hoe dan ook gaan. Hele vliegtuin mag 4 uur meegenieten ;) we zien het wel hoe we en ze het overleefd zoals ik al schreef eerder. Gelukkig bij transavia kan ik stoelen al ast reserveren dag voor vetrek en laten we hopen dat niemand naast zal zitten hihi
    Maar dat over dramatiseren is het niet het geval zoals je zegt het zal hoe dan ook geen fijne reis worden haha dus nee ik dramatiseer niets ;))
    Ik kan nooit met haar in cafe of restaurant of bankje buiten ze steelt gelijk alles van andere tafel klimt op alle banken en mensen.
    Nee blijf ik zeggen en afleiden maar dat heeft weinig zin nog

12. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Ik woon in Side en kan je persoonlijk Club Voyage aanraden. Ze hebben een heel goed animatie team en een leuk speelparadijs voor de kinderen direct aan het strand. Ikzelf zit bij dit hotel met mijn duikcentrum ;) Als je zelf transfer wil regelen kijk dan eens op Antalya Airport transfers | Antalya Shuttle transfers | Taxi Transfers | Airport taxis Shuttle-Transfer-Taxis-Airport-Alanya-Antalya-Belek-Mahmutlar-Hotel-Resort (is van een Nederlandse vrouw en Turkse man) de prijzen vallen erg mee vergeleken met andere aanbieders.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Heey dankje, club voyage is indd leuk maat we hebben al ali bey club geboekt via neckermann.
    Ik hoop dat transfer zal meevallen als niet dan op terugweg zouden we zelf taxi regelen(bedankt voor de link!).

Deel Deze Pagina