Misschien dat we in februari naar Turkije gaan... Zijn jullie er wel eens geweest in die periode en waar? Tips zijn van harte welkom!
Afhankelijk van waar je naartoe gaat moet je niet al teveel van het weer verwachten. Je kunt zeker niet zwemmen, het is er meestal zo rond de 20 graden en dan is het aan de zuidoost kust nog het meest stabiele weer. Ik heb er een keer een hele week zon gehad maar het kan ook gerust een week regenen.
dank je, nee gaat me niet om de zon... maar wel voor de leuke excursies en er even lekker tussen uit zijn...
Ik ben meerdere malen in januari/februari naar Antalya geweest! Is dan idd rond de 20 graden en heb vaak in de zee of het verwarmde buitenbad gezwommen Excursies zijn er ook genoeg, enkelt is het zo dat niet alle excursies die in het hoofdseizoen wel te doen zijn dan ook te doen zijn ivm weinig animo! Let wel dat er soms ook sportverenigingen in die tijd op sportkampen zijn... Zo zaten wij met oa Fenerbahçe in een hotel... Vonden wij toen wel heel gaaf... Al die voetbalmannetjes in het hotel haha