Vraagje aan de dames die in een eerdere zwangerschap striae opgelopen hebben. Hadden jullie in de volgende zwangerschap weer striae? En werd de bestaande striae erger of veranderde daar niets aan? Ik heb op een plekje striae en heb het gevoel dat het groter is geworden, maar kan niet echt zeggen omdat dit nou is uitgerekt door het groeien van m'n buik of dat het gewoon erger is geworden. Ik ben benieuwd naar ervaringen.
eeeeh aan mij heb je niks bestaande straie werd erger en scheurde verder door. Verder kreeg ik er (veel) nieuwe straie bij, ook boven mijn navel...
een vriendin van me had dit van haar 1ste bij de tweede zijn ze terug opgerekt en donkerder geworden en nu van de 3de is ze zoals zij het noemt een landkaart zelf geen ervaring maar bij haar is het serieus veregerd
Bij mijn eerste zwangerschap kwamen de striemen vanaf de 30ste week op mn buik en op mijn zij, idd een landkaart :S Bij mn 2e zwangerschap was mijn buik nog groter en ook eerder groter maar gelukkig geen extra striemen bijgekomen.
Hmmm, dat klinkt helaas niet erg veelbelovend *zucht* Landkaart kan ik het nog niet noemen, maar het groeit wel.
Ik had bij de 1e zwangerschap helemaal op het einde een paar kleine scheurtjes rond mijn navel opgelopen. Tijdens de 2e zwangerschap is er 1 doorgescheurd en heb ik linksonder op mijn buik een leuk patroontje erbij gekregen. Hier dus helaas ook geen positief verhaal.
Bij de eerste een buik vol: helaas! Bij de tweede kreeg ik er pas in week 35 nog 3 ieniemienie streepjes bij (aan de bovenkant van een paar oude striemen). Verder niets donkerder geworden o.i.d. Dus het kan ook heeel erg meevallen