buiten zitten vandaag

Discussie in 'De lounge' gestart door Happymam, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    onze dochter is jarig, de stoelen staan klaar, zowel in de tuin als in de huiskamer. Volgens de thermometer buiten is het 19.8 graden, en bewolkt. We wonen omgeving Rotterdam. Zelf heb ik het haast nooit koud, dus ik zou graag buiten zitten. Kan dat met dit weer??? of is dat te koud voor de visite? wat zouden jullie doen?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het best kunnen hoor.

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik noem dat 'verplicht buitenzitten' :p als mensen zo gauw mogelijk naar buiten willen haha. Maar ik houd dan ook helemala niet van buitenzitten. Maar als jij het niet te koud vindt kan prima toch??? Visite kan je toch altijd aan vragen wat ze willen? Fijne dag vandaag!!!

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou nu niet echt graag buiten zitten. Als de zon schijnt is het lekker, maar die is nu ver te zoeken..

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind het best fris om echt buiten te zitten, maargoed ik woon ook niet vlakbij Rotterdam ;)

Je kan het toch gewoon proberen en als het te koud is lekker binnen gaan zitten.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja kan prima toch! Je kunt altijd nog aan de visite vragen of ze buiten of binnen willen zitten? Hier afgelopen zondag bijv een feestje grotendeels buiten gevierd: was prima te doen! Maar vind het zelf al snel lekker buiten en mijn familie ook ;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier schijnt de zon vol op, dus ik zou ze lekker buiten parkeren :D

Gefeliciteerd trouwens.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik wel maar ik zou het onwijs koud hebben vrees ik :)
    Hier in de tuin geen zon, wel wind.
    Prima weer om in de tuin bezig te zijn maar mijn koffie drink ik lekker op de bank (wel met de deur open natuurlijk)

En laatst een verjaardag waarvan we wisten dat de voorkeur buiten was.. Toen gewoon een trui meegenomen.
    Probleem ook opgelost :)

Maar ik heb het sowieso vrij snel koud als ik gewoon zit te zitten.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik woon ook in de buurt van Rotterdam en wij hebben vanmiddag zelfs op een terrasje geluncht. Kan prima hoor!
    Fijne dag nog!

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja dat heb ik ook hoor.. Ik zit hier nu ook met lange mouwen (binnen!) en ik vind het best fris, haha.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Brrr nou hier is het echt niet warm dus ik zou er niet blij van worden maar misschien is het weer bij jullie wel beter ;)

Deel Deze Pagina