wel of niet zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by doppertje, Oct 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen ,

even kort over mijzelf , ik ben 25 jaar en al 10 jaar samen met mijn vriendje en nu flink aan de klus voor hopelijk een kleine kruising van onze beste kanten

ik heb een vrij onregelmatige mentruatie , het liep vanaf de implanon gelukkig steeds verder terug zodat ik inmiddels pak'n beet 30 dagen kan aanhouden en dan zit ik goed .

6 september ongesteld geweest , 17 en 18 sep licht bloedverlies gehad echter alleen met afvegen het was donkerrood en zeer weinig.
    nu had ik rond 4 tot 6 oktober mijn nod moeten hebben maar nog helemaal niks !
    fanatiek de kv2v5 testen er tegenaan gemikt maar niet eens een vaag streepje helaas.. wel heb ik misselijksheidsvlagen die ik duidelijk herken omdat ik echt nooit maar dan ook nooit misselijk ben zonder erbij 39 graden koorts te hebben of een drankje teveel..
    ook licht verlies van wit slijm , niet veel en niet zoals ik heb bij naderende nod .

wie herkent dit of weet wat ik ermee aanmoet ?

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Vanaf je 15e bij je vriendje, wauw mooi zeg zown jeugdliefde! Volgensmij komt bij een zwangerschap de misselijkheid van de hcg dus misschien toch een griepje of je ei was later? Vervelend zeg die onzekerheid! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

3. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hadden allebei nooit verwacht dat het meer zou zijn dat het zoveelste verkerinkje maar zijn allebei nog steeds in de wolken na al die jaren en samen gegroeid :)

we zijn nu een jaar bezig , ik wist dat het niet zo vlot zou gaan met een onregelmatige nod maar moet zeggen dat vooral ik ongeduldig begin te worden :S vooral het niet ongesteld zijn en negatieve testen is echt niet leuk :(

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Haha nou super toch! Je hoort het bijna niet meer, kun je trots op zijn!

Ja lastig is dat zeg! Doe je ook aan temperaturen of ovulatiesten om te weten wanneer je eisprong is? Misschien word het dan makkelijker om te weten wanneer je nod is.

5. Another

Another Bekend lid

Oct 10, 2015
    680
    311
    63
    Oh wat herken ik mij in jou. Behalve dat ik een klein jaartje minder met mijn vriend samen ben.. Haha.

Lastig is dat he, dat je dan al een jaar bezig bent en nog steeds nergens bent...

Ik had er 3 cyclussen geleden ineens een uitschieter tussen zitten. Van een (redelijk) regelmatige 32 dagen na een cyclus van 46 dagen! Het zou maar zo kunnen zijn dat jij dat nu ook mee maakt. Ik hoop het uiteraard niet, en dat je gewoon zwanger mag zijn.

17 en 18 september zouden zomaar een klein restje zijn van je menstruatie. Dat is gek, maar gebeurt wel eens. Je hebt er ook cyclussen tussen zitten van 38/39 dagen. Als je uit gaat van 38 dagen, dan zou je NOD dus vrijdag/zaterdag moeten zijn, en zit je nu op CD 34.

Ik zou dus even vrijdag afwachten.

6. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    op welke dag zouden jullie testen bij uitblijven nod ? want het liefst zou ik er 10 per dag slijten hehe :p

7. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee monique, snap helemaal geen snars van het tempen of ovulatietesten eerlijk gezegd

8. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Als je van jezelf al een onregelmatige cyclus hebt en niet temperatuurt kan je niet met zekerheid zeggen of je eisprong plaats heeft gevonden. Zit dus niks anders op dan afwachten en er af en toe een testje tegenaan gooien helaas.

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Ik ben er ook nieuw mee hoor haha

Maar je kunt na je menstruatie vanaf dag 10 ong elke dag een ovulatietest doen (niet met ochtend urine) en als de teststreep dan net zo donker of donkerder is als de controlestreep dan heb je je lh piek en volgt je eisprong meestal de dag erna. En na je eisprong volgt meestal tussen de 10 en 18 dagen(geloof ik) je volgende menstruatie. Hier kun je best veel vinden over op internet.

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Eens.
    Ja, geen ongesteldheid en negatieve testen is killing!
    Ik zou toch ovulatietesten overwegen.
    Die van zwanger en kids zijn goed en goedkoop.
    Zo weet ik deze ronde dat mijn eisprong ook 4 dagen later heeft plaats gevonden. Deze ronde dus een cyckus van 32 dagen ipv 28 dagen. Scheelt weer een paar dagen hopen/wachten/onzekerheid!

Voor jou nu: veel meer dan wachten, hopen en om de 2 dagen een testje er tegen aan gooien kun je niet ben ik bang!
    Maarre ik duim voor je!!

11. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

weet je ook of deze neutraal verstuurd worden ? heb nogal een bemoeizuchtige nieuwschierige buurvrouw die graag eens in de bus wil kijken .. nog steeds niet ongesteld

12. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Bij 2-besure worden ze iig wel discreet verpakt (andere weet ik niet) heb net 75 ovutesten en 17 zwangerschapstesten voor 26.95 incl verz. Besteld daar. De vorige x kwam het in een gewone witte envelop.

13. doppertje

doppertje Lid

Nov 22, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een bestelling gedaan bij z&k , nog steeds niet ongesteld geworden, ik zit nu op dag 40 vanaf laatste x en laatste schatting van 28 dagen zou betekenen dat ik 12 dagen te laat ben .
    gister een eergisteren onwijze last van gevoelige borsten gehad , het deed gewoon echt pijn.. het deed me denken aan spierpijn
    kent iemand dat icm met overtijd ?

Share This Page