vit D druppels kruidvat

Discussion in 'De babyuitzet' started by bluma, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me81

Me81 Bekend lid

May 9, 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kun je druppels kopen zonder toevoeging, suiker, e nummers en andere troep: Eigenwijs in Voeding en Gezondheid Orthica K & D

Zéker bij borstvoeding wil je al die toevoegingen niet in de darmpjes ;)

Linkje hierboven is D & K in een, ze verkoopt het ook los maar dit is het goedkoopst.

2. DaphneB

DaphneB Bekend lid

Jul 25, 2011
    585
    68
    28
    heb jij Liquid Vitamin D-3 (Natuurlijke Vitamine D-3 drup)? en hoeveel drupperls gebruik je per dag?

3. bluma

bluma Actief lid

Jul 6, 2012
    157
    1
    18
    deze ziet er goed uit... bedankt voor de tip

4. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Die vitamine K en D ineen is wel handig, maar hoe lang mag je vitamine K geven? Dacht nl ergens te hebben gelezen de 1e 3 maanden.Dan zou het zonde zijn als je dat flesje weg moet gooien terwijl het nog niet leeg is, het is vrij prijzig...

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Wij kregen het advies om absoluut geen vitamine K bij te geven (we gaven flesvoeding) i.v.m. eventuele bloedstolling. ALLEEN vitamine D was het advies van de kraamverzorgsters.

De eerste paar maanden gaven wij D druppels van Davitamon (Aquosum). Sinds enige weken gebruiken we die van Albert Heijn.

6. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

Jan 28, 2012
    450
    0
    0
    Maar bij flesvoeding zit de vitamine K al in de voeding. Bij kindjes die borstvoeding krijgen niet.

7. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Dat wil ik ook graag weten, heb ook nog vitamine k nodig, gebruik nu vitamine d van Bonusan voor mijn zoontje. Maar dit potje met k en d kan ik voor mn baby gebruiken maar is wel erg duur!

Share This Page