Hier kun je druppels kopen zonder toevoeging, suiker, e nummers en andere troep: Eigenwijs in Voeding en Gezondheid Orthica K & D Zéker bij borstvoeding wil je al die toevoegingen niet in de darmpjes Linkje hierboven is D & K in een, ze verkoopt het ook los maar dit is het goedkoopst.
Die vitamine K en D ineen is wel handig, maar hoe lang mag je vitamine K geven? Dacht nl ergens te hebben gelezen de 1e 3 maanden.Dan zou het zonde zijn als je dat flesje weg moet gooien terwijl het nog niet leeg is, het is vrij prijzig...
Wij kregen het advies om absoluut geen vitamine K bij te geven (we gaven flesvoeding) i.v.m. eventuele bloedstolling. ALLEEN vitamine D was het advies van de kraamverzorgsters. De eerste paar maanden gaven wij D druppels van Davitamon (Aquosum). Sinds enige weken gebruiken we die van Albert Heijn.
Dat wil ik ook graag weten, heb ook nog vitamine k nodig, gebruik nu vitamine d van Bonusan voor mijn zoontje. Maar dit potje met k en d kan ik voor mn baby gebruiken maar is wel erg duur!