Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jufffie, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

ben nu ruim 17 weken zwanger en sinds week 14 bloed ik ivm een bloedprop in mn baarmoeder.
    Sinds week 15 is de misselijkheid 3 keer zo erg geworden, heb ik last van erge koppijn, heb vermoeide benen alsof ik 80 kilo moet meesleuren, heb last van een drukend gevoel in mn bovenbuik en heb constant menstruatiepijn laag in mn rug en baarmoeder en slaap 's nachts heel slecht!

Is dit normaal? Want in het beginvan mn zwangerschap had ik dit niet en ik heb het gevoel dat het met de dag zwaarder wordt! Dit is ook mn eerste kind en ik ben nog lekker jong en voelde me altijd fit.

Verder ben ik echt toe aan vakantie en ben zoooooo moe!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi juffie,

Wanneer heb je weer een afspraak bij je verloskundige?
    Ik denk dat het goed is dat je toch even naar ze belt om nog even gezien te worden, even een extra controle is voor jezelf ook wel lekker. Want je zo voelen is geen pretje.

Bel maar hoor!
    Groetjes imke

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Imke dank je wel voor je antwoord!

Ik moet vanmiddag naar de gyneacoloog en ik laat je het wel weten hoe het afgelopen is!

Gr. Jufffie

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hoi,

Ik ben er geweest en er bleek glucose in mn urine te zitten! Verder was mn bloeddruk laag 120/50. Mijn ijzergehalte was ook laag 6,8 (vorige keer was ie 7,5).

Ik werd heel snel eruit geschopt en kreeg een recept met ijzertabletten (gatver!).
    Ik stelde nog de vraag van wat betekent het van die glucose en kreeg geen antwoord.
    Weet jij het misschien?!

Dank je wel!

Groeten,
    Jufffie

Share This Page