waar bestel/haal jij ze altijd dan? Bij de natuurdrogist waar ik altijd kom betaal ik zelfs nog meer dan op deze site.....
Hmmm nu ik dit lees... Ik ben van de week naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing bloed prikken omdat ik zo moe en lusteloos ben. Hier kwam een d waarde van 26 uit. Erg laag dus. Nu heb ik kauwtabletten 800 iu per dag voorgeschreven gekregen. En over 3 maanden weer bloedprikken. Hoop dat ik snel verbetering merk maar als ik dit lees vraag ik me af of dit wel snel genoeg gaat. Afgelopen augustus liep ik nog 5km hard. Ik moet er nu even niet aan denken. Hopelijk heb ik snel weer genoeg energie hiervoor.
Ik gebruik supplementen van het merk NOW. Deze zijn erg goed aangeschreven, maar een stuk goedkoper dan andere merken omdat ze niets aan marketing etc. doen.. Meestal google ik eerst even om te kijken waar een aanbieding is. Het liefst bestel ik bij Bodystore, maar die levert op het moment heel erg lastig magnesium van NOW. Dus even uitwijken naar een ander..
Lees inderdaad het topic eens door en google op een tekort en aanvullen. Met de 800iu die je nu slikt en zo'n lage waarde ben je wel even bezig
Sinds ik de B12 tabletten slik merk dat ik ineens meer trek in eten heb. Weet iemand of dat door die tabletten kan komen?
Hoi, sinds 6 weken slik ik nu b12 van solgar en merk niet dat ik meer zin heb in eten. Wat wel opmerkelijk is dat ik nu veel beter slaap.
Wat duur! Zie deze link: High Potency Vitamine D-3 5000IU - Swanson Health | Body & Fitshop Ultra Vitamine B-12 W/Folic Acid - Swanson Health | Body & Fitshop Vitamin B-12 2500 mcg Sublingual with Folic Acid, Vitamin B-6 and Biotin 2500 mcg - Puritan's Pride | Body & Fitshop
Beter slapen doe ik inderdaad ook, word minder vermoeid wakker dan dat ik voorheen deed. Eigenlijk best gek dat ik nu pas sinds ik die pillen slik merk dat ik dus wel degelijk klachten had maar eigenlijk gewoon dacht dat dat '' normaal '' was. Alleen mijn eetlust is wel versterkt merk ik en dat is echt pas sinds ik die pillen slik. Maar dat kan toeval zijn natuurlijk.