Mexicaanse griep? Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isa24, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hallo dames,

Toen vorig jaar de mexicaanse griep opdook (of eigenlijk al het jaar daarvoor) was ik in lichtelijke staat van paniek. Ik had net een klein mensje op de wereld gezet en toen dook er ineens een griepepidemie op, welke dodelijke gevolgen kon hebben.
    Ik was zo blij dat die mexicaanse griep weer op zijn terugloop was.

Nu ben ik een behoorlijke dramaqueen wat dit soort zaken betreft, maar nu die verdomde griep ineens weer in het nieuws is en nu met weer een aantal doden (waaronder 2 kleine kindjes), vind ik het wel een beetje eng worden.
    Op mijn werk zijn er 2 mensen met de mexicaanse griep en met die aankomende griepgolf daalt mijn gemoedsrust tot het nulpunt.

Ben ik zo'n enorme paniekzaaier dat ik dit eng vind? Of zijn er serieuze redenen om me zorgen te maken om mijn kleine gup?

Zijn er nog meer meiden die hiermee zitten?

Liefs Isa

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

meid gebruik de zoekfunctie hier mar eens op mexicaanse griep want hier zijn al meer topics over. en verder relax!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben helemaal niet snel in paniek dus kan ook dit goed relativeren..

Weer veel te veel aandacht in de media! Deze griepvariant verloopt niet heftiger en eist niet meer mensenlevens als de "normale" griep, alleen horen we alleen maar doden door mexicaanse griep omdat artsen nu eenmaal een meldingsplicht hebben aangaande de mexicaanse griep..

Je kindje (of jezelf) gewoon goed in de gaten houden en als er iets is, hoge koorts, hoesten e.d. meteen aan de bel trekken..

4. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Sorry meiden, ik zie net dat er al een aantal topics over lopen!

Bedankt voor de tip Plurkie!! :)

Deze mag dicht!

Deel Deze Pagina